Gel de duș parfumat Yves Rocher

Nu am mai incercat de nu mai tin minte produse Yves Rocher. Am fost tentata de cate va ori, dar in final am renuntat. Nu prea ma simt atrasa de produsele lor.

Zilele trecute am primit cadou de la sora mea gelul de dus parfumat editie limitata Citron Vanille FRUITS ET FLEURS DE NOËL, proaspat lansat de cei de la Yves Rocher. Ea si-a cumparat mai multe produse la oferta, iar pe acesta mi l-a dat mie stiind ca sunt inebunita dupa mirosul de vanilie.

Va dati seama ca nu am avut rabdare sa le termin pe cele care le aveam inainte si am inceput chiar din prima zi sa il folosesc. Are o aroma calda de vanilie si un miros dulce-acrisor care ma duce cu gandul la bomboanele cu care impodobeam pomul de Craciun. Combinatia unica de vanilie si lamaie este delicioasa in anotimpul rece. Dupa fiecare utilizare te invaluie intr-un parfum cald senzual, dar care nu se pastreaza pe piele timp indelungat, din pacate.

Formula gamei Citron Vanille este pe baza de plante: produsele contin glicerina 100% vegetala, apa de albastrele, uleiuri esențiale de portocale și de lamaie si bineinteles sunt imbogatite cu acorduri calde de vanilie.

Gelul de dus are o textura fina, delicata, dar destul de apoasa, lucru care mie nu imi prea place. Mi-as fi dorit sa fie ceva mai cremos. Desi in descrierea produsului scrie ca ar fi un gel de dus spumant nu mi se pare ca ar face foarte multa spuma. Eu l-am aplicat si cu ajutorul unui burete natural care intensifica spuma acestuia si astfel consum si mai putin lichid, iar senzatia devine foarte placuta.

Are o cantitate destul de mare de 300 ml la pretul de 14 lei. Este disponibil in magazinele Yves Rocher sau il puteti comanda online.

Voi l-ati incercat? V-a placut?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Gel de duș parfumat Yves Rocher”

  1. Nu l-am incercat pe asta, l-am incercat pe acesta http://www.yves-rocher.ro/control/product/~category_id=6160/~pcategory=6000/~product_id=78030?cmSrc=Category si mi-a placut mirosul dar nu mi-a placut textura si senzatia care o lasa dupa cand am simtit ca ma stange pielea dupa baie deci usuca pielea si nici ca l-am mai folosit, mai pateam asa pe vremuri la sapunuri ceea ce imi arata ca nu e prea de calitate si nu prea are emolienti in el mai degraba folosesc nivea.

Leave a Reply

