Eyeshadow Combo

Majoritatea produselor de make-up (sau mai bine zis cele mai multe produse de make-up) pe care le am in minicolectia mea sunt de la MAC. Relatia mea cu ei a inceput cu cativa ani in urma intr-o vacanta in Austria. Aveam nevoie de un ruj rosu frumos, iar cel care mi-a depasit toate asteptarile a fost Russian Red. Voi scrie mai multe despre el intr-un articol viitor.

Produsele lor sunt calitative, preturile sunt intre, nici foarte scumpe gen Chanel, Armani, dar nici ieftine ca Maybelline, Rimmel, iar eu am avut noroc cu toate produsele pe care le-am avut de la ei. Cand am drum prin Baneasa Shopping City nu pot sa rezist sa nu intru macar cateva clipe in magazinul lor si sa arunc o privire.

Primele farduri de pleoape incercate de mine de la MAC au fost Cork si Brule. Atunci cand le-am cumparat cred ca le-am folosit zi de zi. Au fost mult timp preferatele mele pentru ca ma salvau in fiecare dimineata si atunci cand nu aveam nici o idee de cum sa ma machiez. Saptamana trecuta mi-am amintit de ele si le-am redescoperit.

Cork este un maroniu cald, iar Brule este un bej culoarea pielii. Ambele sunt farduri mate, cu texturi fine si cu care pot realiza foarte usor un machiaj natural.

Pe Brule imi place sa il aplic pe toata pleoapa mobila ca baza pentru ochi, iar pe Cork il aplic in pliu cu o pensula de blending (217 de la MAC) si pe pleoapele inferioare cu o pensula-creion (219 de la MAC). Urmeaza mascara neagra si cam atat.

Simplu si usor! Sunt doua farduri la care apelez mereu cu incredere. Mi-l mai doresc foarte tare pe Sable, dar deocamdata mai astept. Culori cat de cat asemanatoare am in paletele Naked de la Urban Decay.

Care sunt fardurile voastre preferate pentru machiajul ochilor?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Eyeshadow Combo”

  1. Eu nu optez pentru culori tari cand e vorba de machiajul zilnic.Prefer un roz prafuit sau farduri de culoarea untului sau a piersicii.Mi-a intrat mie in cap ca imi scoate ochii verzi in evidenta si de atunci doar culorile astea le folosesc.SI ca firma, de obicei Farmasi.

  2. In mod normal preferatele mele sunt nuantele neutre (paleta Naked 2), dar de cateva saptamani mi s-a pus pata pe 2 farduri mono de la MUA: pearl eyeshadow no. 9, care este un mov-albastru intens si pearl eyeshadow no.12, care este un dupe dupa MAC Club si este un maro-verzui-mov🙂.

  3. Sunt foarte frumoase nuantele prezentate de tine.Momentan favorita mea e paleta Ready for boarding de la Essence, insa visez de ceva vreme la Naked de la Urban Decay. Ce parere ai despre fardurile Urban Decay?

    1. Eu am incercat fardurile Urban Decay decat din cele doua palete Naked si din paleta aniversara. Imi plac chiar foarte mult si le recomand cu mult drag.

Leave a Reply

