Crema pentru ingrijirea mainilor Melvita

Odata cu venirea frigului si a vantului, mainile mele incep sa simta si imi devin mai aspre si mai uscate.

Pielea mainilor, la fel ca si cea a tenului, este foarte sensibila, de aceea ingrijirea lor este esentiala. Acum cativa ani, intr-o iarna, ajunsesem sa am niste maini uscate, iritate, deshidratate de nu mai stiam ce sa fac. Credeam ca o sa ajung sa mi se curete pielea de pe maini. Nu mai puteam sa fac nici dus cu apa calda, atat de tare ma piscau. Astfel, am invatat sa nu mi le mai neglijez niciodata si sa folosesc mai tot timpul o crema hidratanta. Este mai bine sa previn decat sa ma chinui pe urma cu usturimea.

Cea pe care am folosit-o cel mai des in ultimul timp este Melvita Rose CRÈME DE BEAUTÉ MAINS ET ONGLES (crema pentru maini si unghii). Este o crema hidratanta, cu o textura delicata, de culoare alba, cu care iti poti masa mainile de cel putin trei-patru ori pe zi. Imi place ca se absoarbe rapid in piele si dupa aplicare nu am senzatia aceea de maini incarcate si lipicioase.

Aceasta crema combina beneficiile hidratante ale apei florale de trandafiri, ale laptelui de seminte de trandafir si ale petalelor de trandafiri salbatici cu proprietatile intaritoare are uleiului de castor.

Eu o tin mereu pe noptierea si imi place sa ma dau cu ea cand sunt deja in pat. Dimineata cand ma trezesc am cele mai catifelate maini.

Pretul nu il stiu, eu am primit-o cadou la achizitionarea laptelui demachiant din aceeasi gama. Aceasta pe care o am eu este varianta la 30 ml, dar se gaseste si la 75 ml.  Daca va intereseaza o puteti cumpara din farmaciile Sensiblu.

Eu acum as vrea sa incerc crema regeneranta de maini cu rodie nou lansata de cei de la Weleda. Mi se pare ca este o crema foarte potrivita pentru sezonul rece care va urma.

Care este crema voastra de maini preferata?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Crema pentru ingrijirea mainilor Melvita”

  1. Mie cel mai bine pentru maini iritate, uscate de ger chestii din astea mi-a facut cea de la Roche Posay redermic si neutrogena.

  2. Crema mea preferata de maini este cea cu unt de shea de la L’Occitane. De fapt, toate cremele de maini de la L’Occitane sunt foarte bune. Ar trebui sa le incerci🙂.

Leave a Reply

