Korres Lip Butter

A venit weekend-ul. Asa de bine imi pare. Vinerea si sambata sunt zilele mele preferate.🙂 Ale voastre nu?

Si daca tot suntem pe finalul saptamanii, astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care imi place foarte mult si pe care l-am tot amintit in articolele mele: balsamul de buze Korres Lip Butter varianta Mangosheer peach.

De cand l-am folosit prima data am simtit ca o sa devina produsul meu preferat. Imi pare tare rau ca nu mi l-am cumparat mai dinainte.

Balsamurile de buze Korres Lip Butters se gasesc in mai multe nuante, eu am doar doua dintre ele Mango si Pomegranate, dar pe viitor mi-as dori sa le incerc pe toate, asa de incantata sunt de ele! Sunt formulate fara parabens, sulphates, synthetic fragrances, petrochemical, phthalates, GMOs and triclosan, fapt ce nu poate decat sa ma bucure.

Pe Mango l-am folosit cel mai des in ultimul timp, datorita aromei sale incantatoare care ma convinge de fiecare data. Hmmm.. are un miros discret dar care pe mine ma captiveaza.

Imi place culoarea naturala pe care o da buzelor mele si mai mult de atat le confera si o stralucire aparte. Este foarte cremos si fara indoiala acest produs se poate transforma in cel mai bun prieten cosmetic al tau. Nu este nevoie sa fie aplicat foarte des, dar si daca ar fi asa pentru mine acest lucru ar fi o reala placere.


Textura sa este foarte usoara si se “topeste” pe piele imediat. Eu ma dau cu el in fiecare dimineata, in timp ce ma machiez. Buzele imi devin foarte hidratate si fine, untul de shea si ceara de orez din compozitia balsamului facandu-si treaba excelent pe parcursul intregii zile. Acest balsam functioneaza si ca o baza buna pentru machiajul buzelor: pot aplica peste el ruj atunci cand imi doresc niste buze mai colorate.

O cutiuta mica si rotunda Korres Lip Butter contine 6g de balsam de buze si este valabil 24 de luni. Singurul inconvenient ar fi ca trebuie sa il aplic cu degetul, dar pe mine nu ma mai deranjeaza acest lucru pentru ca imi place produsul prea mult.

Daca sunteti curioase sa il incercati si voi il puteti cumpara de pe strawberrynet.

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Korres Lip Butter”

Leave a Reply

