October Beauty Products

Pana in aceasta saptamana toamna a fost exact asa cum mi-am dorit. Doua luni calduroase, cu soare, fara ploaie, cum imi place mie; si chiar daca zilele trecute a plouat si a fost frig astazi am vazut ca vremea si-a revenit putin.🙂 Ce bine-mi pare!

Si cum a mai trecut o luna din acest an este momentul sa va arat ce produse mi-au facut mie zilele mai frumoase:

Dahlia Noir de la Givenchy care a devenit unul dintre parfumurile mele preferate. Imi place cum miroase si mai mult de atat este un parfum care se pastreaza timp indelungat pe pielea mea. Ma dau dimineata cu el si seara cand vin acasa inca il mai simt foarte bine.

Eu il aveam dinainte sa se lanseze la noi, dar in aceasta luna l-am redescoperit.

Dahlia Noir este un parfum pudrat si bogat, extrem de senzual si feminin care poate crea o dependenta atat de placuta, eu l-as purta continuu. Contine piper roz, mimosa, trandafir, mandarin, patchouli, lemn de santal, vanilie, boabe Tonka.

Un alt produs care imi place foarte, foarte mult este pudra pentru sprancene Brow Powder Duo nuanta Ash Blonde/Taupe de la Anastasia Soare Beverly Hills. Are o textura catifelata, se intinde excelent, este rezistentă, nu se indeparteaza usor, iar culorile se potrivesc foarte bine pe sprancenele mele.

Această pudra si creionul pentru sprancene Brow Wiz sunt produsele mele preferate pentru fardarea sprancenelor si deocamdata nu mai am nevoie sa incerc altceva.

 

Illegal Length Mascara de la Maybelline. Am incercat de-alungul timpului mai multe rimeluri de la Maybelline si nu pot sa spun ca mi-au placut extraordinar de mult. Ma dadeam de cateva ori cu ele si gata.

Acesta, in schimb, imi place mult si chiar l-am folosit aproape in fiecare zi de cand il am. Alungeste frumos genele, nu le lipeste si nici nu le incarca sau le incurca. Se demachiaza usor si este perfect pentru utilizarea zilnica.

 

MAC Flaunting It Kissable Lipcolour. Este un gloss de buze ce face parte din colectia MAC Shop MAC, Cook MAC. Imi place mult culoarea, se intinde foarte usor, are o textura lejera si rezista bine pe buzele mele.

 

Si cele doua oje Zoya care au devenit preferatele mele: Zoya Yasmeen (o veti vedea cat de curand intr-un NOTD) si Zoya Cynthia (pe care ati vazut-o aici). Sunt primele oje Zoya pe care le-am incercat si imi plac tare mult. Acum vreau sa sa incerc cat mai multe nuante de la ei. Ce culori imi mai recomandati?

Si cam astea au fost favoritele. Voi ce-ati iubit cel mai mult si mai mult in luna octombrie.?

A si era sa uit de Dr. Pepper🙂 Chiar daca nu sunt o fana a bauturilor acidulate, aceasta imi place pentru ca are un gust mai “altfel”. Din cand in cand este binevenita. Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “October Beauty Products”

  1. Buna, spune-mi de unde ai cumparat rimelul Maybelline Illegal Length Mascara ca am fost si eu la magazin sa il caut si se uitau astea la mine parca le vorbeam de aeroplane sau pe scurt nu l-am gasit, merci

Leave a Reply

