Zoya Cynthia

Zoya Cynthia mi se pare o oja perfecta pentru acest anotimp si pentru vremea care este acum afara. Este un gri-albastru inchis sters, culoarea scoicii negre in apa si este alegerea mea pentru aceasta saptamana. Este prima mea oja Zoya si sunt foarte incantata de ea, mai ales ca nu aveam nici o nuanta asemantaoare.

Dupa cum vedeti mi-am taiat si unghiile, acum imi place sa le port mai scurte, iar aceasta oja straluceste foarte frumos pe niste unghii scurte.

Ma incanta textura ei si gradul de acoperire; am aplicat un strat de base coat, urmat de un singur strat mai gros de oja pentru ca nu am simtit ca ar fi nevoie de mai mult. Imi place ca este foarte pigmentata, se intinde foarte usor, se usuca repejor, cam dupa 30 de minute de asteptat nu mi-am stricat nici o unghie.

Aceasta este a treia zi de purtare. In week-end mi-am facut unghiile si vad ca rezista foarte bine inca, lucru care nu poate decat sa ma bucure. Maine cred ca o sa aplic si un strat de top coat pentru a imi pastra unghiile frumoase timp indelungat.

Voua va place?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Zoya Cynthia”

  1. Daca n-as fi citit descrierea ta, din poze as fi zis ca e un verde inchis inchis. Oricum, e o culoare tare potrivita pentru vremea asta urata si friguroasa.🙂

Leave a Reply

