Little Haul

Saptamana aceasta am avut parte de cateva “surprize”: am fost de doua ori la posta (asa fericita sunt cand gasesc un aviz in cutia postala :)), a venit curierul cu un premiu si mi-am mai luat si eu ceva. Astfel s-au adunat cateva produse noi pe care am zis sa vi le arat si voua.

Primul aviz l-am gasit in cutia postala marti si imediat am fugit la posta sa vad ce este. Nu am mai avut stare pana acasa si am deschis deja cutia in masina.

Foarte fericita am fost sa descopar ca este coletul de la Iherb pe care l-am asteptat o luna de zile si credeam ca nu mai ajunge. Nu mi-am comandat multe produse pentru ca am vrut intai sa ma asigur ca totul merge bine. Daca era sa se piarda pe drum, nu imi parea atat de rau de bani.

Mi-am cumparat pasta de dinti Powersmile Antiplaque & Whitening Powerful Peppermint de la Jason datorita review-ul pe care i l-a facut Andreea. Nu ma asteptam sa fie cutia asa de mare si imi pare bine ca o sa imi ajunga mai mult timp.

Si cum sunt o consumatoare de pasta de dinti, mi-am mai luat una, de data aceasta de la Now Foods, XyliWhite Toothpaste Gel, Platinum Mint. Am ales-o pentru ca este o pasta de dinti sub forma de gel, fara fluor, pe baza de xilitol (cunoscut pentru beneficiile aduse sanatatii orale). Si aceasta are cutia mare si imi pare tare bine. Acum nu stiu pe care sa o incep prima.🙂

Am zis sa incerc si un deodorant de corp si am ales Crystal Body Deodorant Spray pentru ca era unul dintre cele mai ieftine, daca nu cel mai ieftin. Nu are nici un miros, din pacate.

Si am mai primit din partea iHerb si-un mic cadou: o ascutitoare si un plic de ceai.

Toate produsele au costat 12$.

Al doilea aviz a venit astazi. Mi-am comandat This Works Clean Skin Gentle Cleanser de pe BeautyBay acum o saptamana-jumate-doua. Imi doream de foarte, foarte mult timp sa il incerc si cand l-am vazut la oferta nu am mai rezistat. A venit repejor, tinand cont ca pana acum produsele de pe BeautyBay mi-au ajuns intr-o saptamana.

Miercuri a venit si curierul cu premiul pe care l-am castigat la unul dintre concursurile aniversare organizate de Jules pe blogul ei. Un șampon Propoline, destinat parului vopsit, plus o crema pentru maini Apivita.

Apivita

Tot astazi mi-am cumparat si revista Joy, pentru portfard in special. De cand am vazut oferta pe facebook am inceput sa caut revista la chioscuri, dar nu o aveau pe nicaieri decat cu portfardul leopard-print si eu mi-l doream pe cel cu inimioare. Astazi am gasit-o si am luat-o. Portfardul este micut si dragut, ideal de luat atunci cand plec pe undeva.

Si cam atat.Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Little Haul”

Leave a Reply

