Noua colectie Rimmel London – Metamorphosis

Imi place mult noua colectie de toamna Metamorphosis a celor de la Rimmel London, ce cuprinde noi culori si texturi pentru buze, ochi si unghii.

Maine, daca o sa am timp, as vrea sa caut prin magazine noile rujuri Lasting Finish Matte semnate de Kate Moss in exclusivitate pentru Rimmel. Am mai fost si acum o saptamana si ceva sa ma uit de ele, dar nu le-am gasit, acum sper totusi ca le-au adus.

Sunt cinci nuante noi si senzuale (101, 111 ,113, 107, 110) in tendintele acestui sezon. Gama curpinde texturi mate in culori de beige, roz trandafiriu, rosu portocaliu, rosu aprins si rosu burgundy. Formula fiecarui ruj este pe baza de pudra de rubin, pentru culoare intensa si este imbogatita cu o mixtura tripla de emolienti, pentru o aplicare usoara si delicata.

Abia astept sa le incerc deoarece am auzit numai pareri de bine despre toate rujurile Rimmel ce poarta semnatura Kate Moss.

Un alt produs, din noua colectie, pe care as vrea sa il mai incerc este si Eyeliner-ul Gel Rimmel. Este rezistent la apa, foarte usor de folosit datorita texturii cremoase, iar gratie pensulei incorporate se pot desena perfect linii subtiri sau groase, in functie de efectul dorit.

Toamna prefer machiajul pin-up asa ca un astefel de produs imi este de foarte mare ajutor.

Este disponibil in trei variante de culori: Blackest BlackBrown si Aubergine.

Colectiei i se mai adauga patru nuante de lacuri de unghii sub denumirea de Metal Rush. Sunt de tipul celor care isi schimba culoarea in functie de lumina. Culorile sunt Bronze Princess(90)Purple Reign(80)Gold Save the Queen(70) sau Royal Blue(60).

Purple Reign este cea care imi place cel mai mult.

Voi le-ati incercat? Cum vi se par produsele Rimmel London?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Noua colectie Rimmel London – Metamorphosis”

  1. Imi poate spune cineva de unde pot sa cumpar rujurile ,mai precis nuanta 107,pls ?
    M-am indragostit de nuanta si pana acum n-am gasit-o in niciun magazin ( fie Kendra etc) sau supermarket.

  2. Mie imi plac rujurile si ojele lor. Am avut si un blush la un moment dat, nu a fost rau dar nu s-a ridfcat la nivelul celui de la nyx, spre exemplu. Din noua colectie as vrea sa incerc gel liner-ul aubergine si poate un ruj. Ojele astea metalice nu ma atrag, nu sunt stilul meu, Ms. pt. prezentare.

  3. Mie imi plac foarte mult produsele Rimmel, iar rujurile alea arata bestial, chiar si pentru mine, si nu sunt genul de persoana care poarta ruj. Ojele le-am vazut in magazine, sunt frumoase, dar cumva nu m-au convins sa le cumpar :)) Cine stie, poate pana la urma imi schimb parerea. Oricum de celelalte oje Rimmel pe care le am sunt foarte multumita.

Leave a Reply

