Mario Badescu Almond & Honey Face Scrub

Astazi de dimineata am terminat mostra pe care o aveam cu exfoliantul de la Mario Badescu Almond & Honey Non Abrasive Face Scrub si cred ca este cel mai bun moment sa scriu cateva cuvinte despre el.

Initial mi-am dorit foarte mult sa incerc scrub-ul cu kiwi – Kiwi Face Scrub – pentru ca auzisem de la o prietena ca ei ii place tare mult, dar din pacate la stand-urile de la noi nu se gasesc decat doua variante: Strawberry Face Scrub si Almond & Honey Non Abrasive Face Scrub. Asa ca mi-am ales ultima varianta datorita celor doua cuvinte “non abrasive”.

Mostra este destul de maricica si m-a tinut cam o luna, folosind produsul cam de doua-trei ori pe saptamana.

Dupa cum ii spune si numele este un scrub non-abraziv pentru fata care exfoliaza usor pielea si indeparteaza impuritatile provenite din mediul extern. Cam la 3-4 zile este indicat sa indepartam stratul de celule moarte de la suprafata pielii si sa ajutam pielea sa se regenereze.

Eu l-am folosit doar dimineata. Dupa ce imi curatam fata il aplicam pe pielea inca umeda si masam pret de un minut prin miscari circulare blande, insistand pe lateralele nasului, barbie, frunte si maxilare. Il clateam cu apa calduta si apoi continuam cu apa tonica si crema de fata.

Este un exfoliant foarte placut, imbogatit cu ulei de migdale (pentru hidratare), extract de miere, făină de porumb (pentru indepartarea celulor moarte) si imi lasa pielea fina, luminoasa si proaspata. Din pacate efectul de catifelare mi se pare ca nu durează foarte mult timp.

Are o textura cremoasa de culoare alba, cu mici particule exfoliante in compozitie care se simt foarte bine la atingere. Eu n-am intampinat nici o problema cat timp l-am folosit, probleme de genul: iritatii, inrosirea pielii sau senzatii de usturime, dar nici tenul meu nu este unul sensibil.

Mirosul nu este nemaipomenit, parca mi-l imaginam altcumva, dar merge si asa, pana la urma m-am obisnuit cu el si imi place.

Este recomandat tututor tipurilor de ten, dar eu cred ca este potrivit persoanelor cu tenul uscat datorita continutului de migdale si miere.

Nu stiu daca il voi cumpara si in varinta normala, mai vreau sa il incerc si pe cel cu capsuni. Dar daca pe voi va intereseaza il gasiti pe site-ul MarioBadescu la pretul de 84.60 lei sau pe Carespot redus la 70,50 lei si bineinteles la standurile Mario Badescu din Afi Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City.

INGREDIENTE: apa deionizata, propilenglicol, talc, Extract de alge, oxid de zinc, PVP, caolin, ulei de migdale, extract de miere, făină de porumb, metilparaben

Voi l-ati incercat? Va place?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Mario Badescu Almond & Honey Face Scrub”

  1. Tocmai ce l-am incercat. Nu m-a dat pe spate deloc. Miroase demential insa pentru mine, nu isi justifica pretul cam piparat. Se gasesc destule alternative mai rezonabile la buget cu acelasi efect.

Leave a Reply

