Cum sa te parfumezi corect

Am tot citit cum ajung unele persoane pe blogul meu si una dintre cele mai frecvente cautari din ultimele zile este “cum sa te parfumezi corect?”. Astfel am simtit nevoia sa scriu acest articol.

Ritualul clasic de parfumare spune sa folosim parfumul in zonele de puls pentru ca aroma sa reziste cat mai mult pe piele. Punctele cheie unde poti aplica parfum sunt cele care emana caldura: pe incheieturile mainilor, in zona decolteului, pe tample, in spatele urechilor, pe gat, pe coate, in spatele coatelor, dar si in spatele genunchilor (in special vara cand porti fuste scurte, pantaloni scurti, rochii).

Insa cea mai intalnita metoda de parfumare si cea pe care o alegem zi de zi este aplicarea parfumului dupa ureche sau pe gat. Asta in cazul in care parfumul nu iti irita pielea si mirosul lui nu te agreseaza. Totusi, daca esti sensibila sau alergica, o varianta foarte buna este achizitionarea unui parfum solid. Pe viitor va exista o capsula care odata inghitita, pielea va incepe sa transpire parfum.🙂 Interesant, nu?

Eu nu am nici un fel de problema asa ca pulverizez parfumul pe gat si pe piept si il las sa fie absorbit de piele, iar daca am dat cam mult, tapotez usor cu degetele sa nu ramana urme. Nu aplic parfum niciodata direct pe haine pentru ca risc sa le patez. In trecut imi placea sa-mi mai intorc bluzele pe dos inainte sa ma imbrac si sa pulverizez cativa stropi si pe interior pentru a pastra aroma mai mult timp. Un al truc pentru a ma bucura de miros timp indelungat este sa imi parfumez esarfa sau fularul pe care le port.

Daca nu uit, imi mai dau cu parfum si in locurile mobile, precum incheieturile mainilor, astfel mireasma se va raspandi dupa fiecare gest. Nu recomand sa va frecati incheieturile una de cealalta deoarece acest lucru va modifica aroma parfumului.

Pentru a lasa un miros placut si durabil in jur puteti folosi si parfumurile speciale pentru par, iar daca nu aveti un astfel de produs aplicati parfumul preferat pe varfurile parului de la o distanta de 30 cm. Din cand in cand imi mai place sa raspandesc cativa stropi de parfum si pe peria de par inainte de a ma pieptana sau dupa ce fac dus atunci cand ma usuc.

Acestea sunt, in mare, metodele de parfumare pe care le folosesc eu. Oricat de indragostita as fi de un parfum nu exagerez niciodata cu aplicarea lui pentru ca un miros prea puternic si care mie imi place, pentru cei din jur poate fi greu de suportat.

Voi ce trucuri folositi atunci cand va parfumati?

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Cum sa te parfumezi corect”

  1. Eu ma parfumez cu minim 10 minute inainte sa ma imbrac de tot si sa ies din casa, pentru a nu sterge parfumul de pe gat cu esarfa si pentru a-i da timp sa se aseze.

Leave a Reply

