New Fashion Accessories

Imi plac la nebunie accesoriile. Dupa parerea mea ele completeaza machiajul, iar atunci cand nu aleg produsele cosmetice imi place sa-mi imbogatesc colectia de accesorii. Mi se par de mule ori mai interesante decat multe piese vestimentare, mai ales ca le pot purta multe sezoane la rand.

Mi-am cumparat cateva in ultimele zile si am zis sa vi le arat si voua.

Mi-a placut foarte mult bentita impletita de la H&M care imita parul natural. Cautam de ceva timp una asemanatoare pentru ca vreau sa o port pe frunte. Nu este chiar nuanta parului meu, dar se vede frumos. A fost 16.90 lei si chiar daca am mai vazut si alte modele ceva mai ieftine acelea imi pareau artificiale. Se mai gasesc si pe blond sau brunet.

Cercei stelute tot de la H&M. Imi place ca sunt micuti si draguti, iar eu imi schimb cerceii in fiecare zi.🙂 In ultimul timp ma simt atrasa de accesoriile cu stelute, am mai vazut si un medalion tot asa cu doua stelute pe care cred ca o sa mi-l cumpar pana la urma, ca este tare simpatic.

O bratara din argint cu piatra verde pe care am primit-o cadou de la o prietena draga. Este simpla si rafinata. Am purtat-o si singura dar si alaturi de mai multe bratari.

O bratara H&M care mi-a placut mai ales ca era la reducere si am dat 10 lei pe ea. Se vede frumos pe mana si va da pretiozitate tinutei pe care aleg sa o port. Imi este un pic larguta, dar cred ca voi pune pe acceasi mana cu ceasul.

Si o alta bentita elastica, de aceasta data de la Zara. Este un maroniu inchis cu auriu. Mai au si pe rosu cu auriu tot la fel. Am cumparat-o inainte sa o gasesc pe cea de la H&M. Imi place mult pentru ca este un accesoriu de par care imi pune in valoare atat coafura, cat si tinuta. A costat 29 de lei.

Voi ce accesorii v-ati mai cumparat in ultimul timp?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “New Fashion Accessories”

Leave a Reply

