Produse cosmetice in tendintele toamnei

Odata cu schimbarea anotimpului se schimba si machiajul pe care il purtam. Alegem culori noi pentru machiajul ochilor, accentuarea privirii fiind si tehnica preferata in sezonul de toamna/ iarna 2012, buzele incepem sa ni le coloram in nuante inchise de rosu, visiniu, trandafiriu, burgundy, ciocolatiu, iar pometii ii îmbujoram vizibil in culori puternic pigmentate pentru a urma noile coordonate ale frumusetii. Pentru aceasta toamna sunt multiple variante si stiluri de machiaj din care putem alege.

Cred că toate ne-am dori sa avem un portfard cat mai ofertant, cu tot soiul de produse care sa ne ofere in fiecare zi posibilitatea de a arata altfel, de a experimenta si de a aborda un look nou in fiecare zi. Dar ne putem “juca” si cu mai putine produse daca stim ce sa alegem.

Eu am cateva produse-cheie, potrivite pentru acest sezon si pe care vi le recomand cu drag si voua, daca va plac.

Paleta cu patru farduri pentru ochi de la MAC cu care pot realiza foarte usor un smokey eyes colorat. Nuantele sunt de la stanga la dreapta de sus in jos: Knight Divine (un gri smokey inchis)Steamy (un verde cu mici reflexii de albastru)Moon’s Reflection (un bleu metalizat)Deep Truth (un navy blue electric).

Sunt foarte usor de purtat, culorile le puteti amesteca atat pentru a obtine un machiaj de zi cat si unul de seara, iar mie imi plac tare mult. Fardurile le puteti cumpara si separat de la magazinele MAC din Baneasa Shoping City sau Bucuresti Mall.

Pentru prospetimea tenului am ales o nuanta de rosu-pruna-zmeurica, Restores Dazzle Cremeblend Blush de la MAC. Am mai scris despre el aiciEste o culoare intensa asa ca trebuie aplicata cu atentie. Din pacate nu cred ca se mai gaseste, dar daca va doriti o culoare asemanatoare gasiti tot la MAC blush-ul pudra Breath of Plum.

Pe buze imi place sa port in ultima perioada Dior Addict Lipstick nuanta Londres(783), un ruj intr-o nuanta de rosu-visiniu, cu un pic de luciu.

Iar pentru unghii, doua culori care imi plac foarte mult: Orly Temptress si Essie Bahama Mama, ambele luate de la targul Cosmetics Beauty Hair de anul acesta. Voi face cat de curand si poze cu ele pe unghii.

Produsele voastre preferate pentru toamna aceasta care sunt?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Produse cosmetice in tendintele toamnei”

  1. spun din inima un WOOOOW mare…cum sunt produsele MAC? n-am testat pana acum niciunul…se merita banii investiti? …barem Dior e vis indepartat =))) mai am pana ajung acolo :))…ma minunezi cu fiecare postare❤. sa o ti tot asa❤

Leave a Reply

