Alte produse consumate

Am terminat cateva produse zilele acestea si cum cred ca nu o sa mai fac review niciunuia dintre ele am zis sa vi le arat si sa va scriu macar cateva cuvinte despre fiecare in parte.

Gel pentru dus si baie Spiced Pumpkin de la The Body Shop cu extract de dovleac si miere. Are un miros foarte placut, dar care din pacate nu se pastreaza mult timp pe piele. Mie imi plac gelurile de dus cu arome puternice care sa imi “inunde” toata baia.

Balsamul de buze hidratant Carmex pe care il folosesc si iarna si vara, de fiecare data mi-a vindecat buzele crapate. Este printre preferatele mele, intra repede in buze hidratandu-le intens, pe termen lung. Din pacate s-a terminat, cu siguranta il voi mai cumpara dar cred ca de data aceasta voi alege varianta sub forma de baton. Il gasiti in farmaciile Help Net sau in hipermarket-urile Cora.

Tonic-ul Alpha Grapefruit Cleansing Lotion de la Mario Badescu despre care am mai scris aici. Nu l-am folosit in fiecare zi, dar cu siguranta este un produs care se consuma foarte greu, la fel ca majoritatea produselor Mario Badescu. Mi-a placut, dar vreau sa mai incerc si altceva.

Mascara VOLUME EFFET FAUX CILS de la Yves Saint Laurent. Un rimel care mi-a placut tare mult, este printre preferatele mele si imi pare rau ca s-a terminat/uscat. Da volum genelor si nu le lipeste deloc intre ele, iar pentru mine acest lucru este foarte important. Pe viitor cu siguranta il voi mai cumpara, insa nu stiu cand deoarece nu este un produs tocmai ieftin. Acum incerc doua rimeluri de la Maybelline si numai unul dintre ele imi place si il recomand. Dar veti vedea care intr-un alt articol.

Voi ce produse ati terminat si va pare rau?

Si Spray-ul DuschDas Traumland. Imi place cum miroase si rezista foarte mult timp pe piele. Am avut si roll-on-ul pe care tot asa l-am terminat, dar l-am aruncat inainte ca sa il fotografiez. Eu le-am cumparat din Germania din DM, dar nu stiu daca le-au adus in toate magazinele de la noi.

Voi ati incercat vreunul dintre aceste produse? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Alte produse consumate”

  1. Nu am incercat nici una dintre aceste produse. Pentru mine cel mai tentat este balsamul de buze hidratant Carmex, mai ales ca va deveni o necesitate cum vine si frigul! O sa o caut in farmacie sau chiar in Cora.

  2. Eu am incercat rimelul de YSL si binenteles ca mi-a placut dar s-a terminat cam repede si s-a uscat si cum ai spus nu e tocmai ieftin, incerc intre timp un rimel de la MAC Haute&Naughty Lash care este bun dar da si asta tentinte de uscare, asa ca am cumparat la recomandarea unei tipe de la magazin, un rimel Rimmel london scandaleyes show off care este dezamagire totala fata de ce am folosit pana acum, nici nu stiu cum de am cumparat porcaria aia de rimel.

    1. Eu il am de cateva luni bune si chiar daca si acum ma mai pot da cu el cat de cat, a trecut cam mult timp si a inceput sa se usuce. Cred ca o sa-i pastrez peria ca imi place. Nu am incercat de la Rimmel nici un un rimel, dar am mai auzit pareri despre acesta ca nu prea ar fi bun. Eu nu prea ma mai iau dupa vanzatoarele de la magazin ca m-am inteles cu ele deloc in alegerea produselor.:)

Leave a Reply

