Penseta cu lumina

Am mai scris si cred ca o sa mai tot zic de multe ori: pentru mine, ingrijirea corespunzatoare si definirea corecta a sprancenelor sunt elemente esentiale de care depinde aspectul feminin si placut al oricarei femei.

Sprancenele reprezinta acel detaliu discret care face diferenţa, asa ca este foarte important sa le pensezi ori de cate ori este nevoie, sa le corectezi unde este cazul, sa le tunzi si sa le piepteni, cat mai ingrijit si echilibrat.

Mie imi place sa am foarte multa grija de sprancenele mele (poate am si o mica obsesie) si chiar daca sunt zile in care nu ma machiez deloc, sprancenele tot mi le aranjez un pic.

Penseta este un instrument esential pentru ritualul meu de beauty si nu plec nicaieri, niciodata fara ea. Bine, de fapt am doua pensete pe care le folosesc, una pe care o pastrez acasa si cea pe care o car mereu in geanta. De multe ori chiar am avut nevoie de ea si bine ca am avut-o la indemana.

Desi am ramas fidela de-a lungul timpului pensetei in forma de clestisor, de curand am descoperit un nou instrument foarte dragut: penseta cu lumina incorporata pe care as dori sa mi-o achizitionez. Inca ma gandesc daca mi-e chiar necesara, nefiind un produs foarte ieftin (66 lei), dar intre timp am zis sa va arat si voua cateva exemple.

O prima varianta este de la Sephora si se numeste Precision Light-Up Tweezer. Este micuta, draguta si usor de folosit, ideal de purtat in geanta.

La prima impresie am crezut ca nu are o lumina foarte buna si ca ar fi ceva asa de forma, dar am inteles de la o prietena care o are ca atunci cand o indrepti spre sprancene lumina este mai mult decat suficienta, firele de par subtiri devenind mult mai vizibile. Lumina o poti aprinde si stinge usor apasand butonul rotund de la baza pensetei. Este facuta din otel si in plus are si o mica oglinda incorporata, un detaliu mai mult decat important pentru mine.🙂

Pe mine ma incanta, ce-i drept. Oricand am nevoie de o penseta buna pentru a indeparta orice fire de par nedorite! In calatorii cred ca o sa imi fie de mare ajutor, atunci cand din cand in cand ma mai aranjez in masina si observ un fir de par rebel care ma incurca sau in tot felul de alte situatii.

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

Si o alta varianta este cea din prima poza de sus, pe negru de la La Tweez – Pro Illuminating Tweezers si pe roz ca in poza de mai jos. Penseta este protejata de un tub, asemenea celui de ruj, care are pe interior si o mica oglinda, ca si cea de la Sephora.

Nu este un produs indispensabil, dar poate fi de mare ajutor. Cu siguranta daca esti o persoana care pune foarte mult pret pe ingrijirea constanta a sprancenelor si te deranjeaza orice fir de par pe care il vezi nelalocul lui vei fi tentata sa o incerci macar.

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Penseta cu lumina”

    1. Da,🙂 daca dai click pe numele celei de la Sephora apare o lista cu accesorii si este si penseta printre ele, acolo scrie ca ar fi la 34.50 Ron, dar cineva mi-a spus ca a dat cam 66 de lei pe ea.

Leave a Reply

