Crema de corp L’Erbolario Fructul Pasiunii

Mai nou, am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de cremele de corp si sa le acord o foarte mare atentie. Daca în trecut cu greu imi mai aplicam pe ici pe colo cand imi mai aminteam, acum imi doresc sa incerc cat mai multe variante si sa imi rasfat corpul si mainile cu tot mai multe arome si miresme.

Astfel am descoperit crema de corp parfumata L’Erbolario Fructul Pasiunii si acum nu ma mai satur de ea, miroase nu bine ci foarte, foarte bine. Imi vine sa deschid mereu cutia ca sa o mai miros cate un pic. Este un miros subtil, placut care te indeamna la visare.

Crema de corp L’Erbolario cu Fructul Pasiuni contine extracte din flori si fructe de Passiflora. Datorita uleiul din semintele de Passiflora edulis cu rol de hranire si hidratare a pielii si a uleiul de sofranas, remarcabil mai ales pentru calitatea sa restructuranta si elasticizanta, la fiecare aplicare pielea corpului va primi o imensa contributie nutritiva tonifianta si antiimbatranire.

Lasand la o parte mirosul special al cremei, de care mi se face “pofta” mai mereu, aceasta hidrateaza intensiv pielea corpului, facand-o proaspata, matasoasa, fina la atingere si parfumata. Hmmm si ce bine miroase desi la prima adulmecare nu m-a incantat foarte tare.

Imi place ca are o textura onctuoasa, de culoare alba, intra repede in piele (nu ramane lipicioasa si nici nu imi murdareste hainele) si catifeleaza intensiv pentru cateva ore bune. Daca ma dau cu ea seara inainte de culcare dimineata inca ii mai simt mirosul, iar pielea este fina ca de bebelus. Mi se uscase intr-un timp foarte tare pielea in jurul coatelor, iar aceasta crema chiar a hidratat foarte bine zona.

Mie imi place atunci cand testez o crema cam in jur de o saptamana sa o aplic pe o singura mana, deobicei este stanga, iar pe cealalta(dreapta) deloc, asa am facut si cu aceasta si chiar s-a observat o diferenta maricica, este foarte hidratanta, iar dupa aplicarea ei pielea ramane incredibil de fina si parfumata.

Linia de ingrijire pentru corp L’Erbolario Fructul Pasiunii contine apa de parfum, sapun, crema de corp, spuma de baie.

Eu am inceput cu crema si imi pare foarte bine, merita incercata, este placuta in contact cu pielea mea si are un miros delicios de care nu ma pot satura.

Singurul ei defect este pretul mult prea mare de 99 de ron pentru 200 ml. Dar m-a tinut destul de mult si inca mai am din ea. Daca va tenteaza gasiti produsele L’Erbolario in farmaciile Sensiblu. Am vazut ca a aparut o crema cu mure, afine şi zmeura pe care as vrea sa o mai incerc.

Voi ati incercat-o? Va place?

Va pup si va mai astept!

7 thoughts on “Crema de corp L’Erbolario Fructul Pasiunii”

  1. Buna,

    eu folosesc si sunt super incantata de crema cu unt shea bio pur nerafinat – Cosmo Naturel. Contine unt de shea pur, nerafinat, 100% bio, fara adaosuri sau conservanti, cu certificare organica Nature&Progres, indicat pentru toata familia atat pentru corp, par cat si pentru ten. Am cautat de ceva timp asa ceva. Sunt o adepta a cosmeticelor naturale, bio. Eu am gasit ceva produse bune la un magazin on-line foarte ok http://www.skinpriority.ro. Tot de la ei am luat si un fond ten mineral natural Elegance, care imi place in continuare desi il folosesc de ceva timp.
    Spor la …alegeri inspirate!

  2. Eu folosesc crema cu aroma de mac si sunt super indragostita de ea! O folosesc mai rarut, de teama sa nu se termine prea repede. In general cremele L’Elbolario sunt dementiale😡 Nu am incercat-o pe cea cu fructul pasiunii, dar sunt sigura ca imi va placea ..

  3. Da si eu observat-o asta vara si intr-adevar miroase magnific si e cam scumpa, ma rog o data asa merge luata, eu m-am indragostit si de Vichy laptele de corp sau crema si aceea miroase magnific si hidrateaza pentru 2 zile si este in jur de 60 de lei parca.Pe asta eu o recumpar mereu de asta vara.

  4. nu am incercat-o, desi suna bine, este totusi cam scumpa. cam cel mai mult sunt dispusa sa dau 70lei pe cea cu unt de shea de la The Body Shop🙂

Leave a Reply

