Essence 134 Stuck On You

Aceasta oja din colectia noua de la Essence – 134 stuck on you ati vazut-o deja in articolul My Top 3 Nail Polishes for Fall 2012 si acum am zis sa va arat cum se vede si pe unghiile mele.

Are o culoare draguta, un albastru inchis cu mici particule de sidef argintii, imi place ca se usuca foarte repede, se intinde usor si se vede foarte bine aplicata chiar si intr-un singur strat (cum este in poze). Are un luciu foarte frumos si nu am folosit top coat.

O port de cateva zile pe unghii si parca nu m-am plictisit de ea. Voua va place?

Am mai descoperit o oja Zoya tot asa cu albastru care la prima vedere imi place mult, sa vad cum s-o descurca pe unghii si poate ii voi face si poze ca sa o vedeti si voi.

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la concurs.

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Essence 134 Stuck On You”

  1. Wow, un singur strat? Si eu sunt tare impresionata de ojele in ambalajul nou, atat calitativ cat si pentru culori. Mi-am propus sa cumpar mai putine, dar iata ca e greeeeu😀

Leave a Reply

