The Beauty Products I Used Today & A Little Giveaway

Imi cer scuze ca am intarziat cu anuntarea castigatoarei, dar cum v-am promis astazi veti afla numele.

Asadar cea care a respectat toate cerintele si care a catigat gelul pentru sprancene de la MAC este Nichita Cristina.  Felicitari!!!

Astazi te voi contacta pe mail ca sa imi trimiti datele.

In fiecare dimineata ne pregatim si ne dorim sa avem un ten si un machiaj impecabil pe parcursul intregii zile. Ne cautam fondul de ten, corectorul, pudra, blush-ul, rimelul si rujul care sa ni se potriveasca cel mai bine iar atunci cand iesim din casa sa aratam perfect.

Mie imi place sa ma joc mereu cu produsele de make-up pe care le am, asa le pot consuma ceva mai repede, imi pot da seama mai bine de rezistenta lor si le pot observa eficienta, facand o comparatie. Nu imi fac un plan dinainte, aleg pur si simplu produsele care sunt in tandem cu starea mea de spirit din ziua respectiva si care cred eu ca mi s-ar potrivi.

Voi cum procedati atunci cand trebuie sa va machiati la primele ore ale diminetii?

Cateva dintre produsele de make-up pe care le-am ales pentru ziua de astazi:

Fond de ten Bourjois Healthy Mix.

Balsam de buze Korres-Mango (imi place tare mult).

Blush MAC-Posey.

Maybelline Color Tattoo – 40 Permanent Taupe.

Maybelline Volume Express The Falsies.

Iar spre final am pentru voi o surpriza: aveti sansa sa castigati un gel pentru sprancene Brow Set de la MAC nuanta Beguile indeplinind cateva reguli si conditii:

1. Trebuie sa imi urmariti blogul (apasati butonul Follow din dreapta sus); este obligatoriu participarii la concurs.

2. Sa dati like paginii mele de facebook.

3. Sa dati share acestui concurs in mod public pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

4. Sa scrieti la comentarii de ce va doriti acest produs, numele cu care ati dat like paginii mele si adresa de mail pentru a va contacta in cazul in care ati castigat.

Va puteti inscrie o singura data pe zi si nu mi-as dori sa vad inscrieri de pe conturi false. Oricum le voi verifica pe fiecare in parte.

Concursul incepe de acum si se va incheia pe data de 20 octombrie, inclusiv.

Mult succes va doresc tuturor.

P.S.Nu am avut timp zilele acestea sa verific inscrierile, dar cel tarziu sambata o sa anunt castigatoarea.

Va pup si va mai astept!

73 thoughts on “The Beauty Products I Used Today & A Little Giveaway”

  1. Buna! Si eu ma machiez dimineata in functie de starea mea de spirit din ziua respectiva si de cat timp dispun. Mi-ar placea sa-l incerc pt ca nu am folosit niciodata acest tip de produs si pt a-mi pune in evidenta frumusete de sprancene, nu?🙂

  2. fb: veronica picioroaga
    share: http://www.facebook.com/veronica.picioroaga/posts/315969208510957
    email: veronicapicioroaga@yahoo.com
    IMi doresc acest produs ptr ca imi doresc de mult sa fac ceva cu sprancenele mele. Nici nu le pensez,ptr ca nu este nevoie , insa le-as da asa o culoare sa le definesc putin si fiind o firma buna mi-ar da curaj sa fac acest lucru🙂 Adica…ar fi un inceput f. bun , tinand cont ca sunt cea mai naturala persoana din lume :-)) Multumesc! si..apropo..produsele de mai sus imi plac f mult si mie, fondul de ten il am si eu si as vrea sa-mi zici de unde ai luat balsamul de buze Korres. Pare f tentant😀

  3. fb:MARY ANTON
    share:

    mail:marylena4you@yahoo.com
    imi doresc acest produs pt ca nu am folosit niciodata si sunt curioasa cum este

  4. cred ca ar fi al 2-lea produs ptr sprancene pe care l-am folosit in viata mea :)))..cred ca s-ar simti foarte mandre sprancenele mele si eu as fi mandra ca am un al 2-lea produs mac❤. eu ti-am dat like de pe acelasi nume ca si asta de aici: Ionutz si Elisa Lupu😀 iar emailul meu elisa_uc@yahoo.com ;)). succes tuturor participantelor ;))

  5. gfc si fb Kaiyo aino
    share

    Chiar am sprancene foarte nedisciplinate si mi-ar putea fi de ajutor. Nu am folosit pana acum genul acesta de produs, chiar sunt curioasa si pana acum nici nu mi-a trecut prin cap cat de mult mi-ar trebui. Imi place produsele pe care le-ai ales!

  6. Buna,imi doresc acest produs pentru ca nu am auzit de el,asta poate pentru ca imi cumpar produse ieftine si nu sunt in pas cu ce mai apare,nici nu ma informez,o data ce nu mi le pot permite,mai bine nu ma uit la cat costa sau cat de bune sunt.mi-l doresc pentru ca sigur este de calitate.
    fb:Pauna Oana
    email:anastacie93@yahoo.com
    share:https://www.facebook.com/ONUTZAA/posts/125611684253236

Leave a Reply

