Un nou exfoliant pentru corp

Sunt in cautarea unui nou exfoliant pentru corp. Cel de la Boots, pe care l-am folosit pana acum, este pe terminate si vreau sa mai incerc si altceva.

Mi l-as dori pe cel cu vanilie si cocos de la Sabon sau pe cel cu lavanda si mere (tare curioasa sunt ce miros o avea), dar parca sunt cam scumpe si as astepta sa prind vreo oferta. Voi ati incercat vreunul dintre ele? Se merita?

Ma mai gandeam si la gelul de dus exfoliant Rub Rub Rub de la Lush dar parca nu sunt asa de incanta de mirosul de sare de mare si mimoza.

Si parca as incerca si exfoliantul pentru corp cu aroma de piersica(Vineyard Peach Body Scrub) de la The Body Shop ce face parte din editia speciala Vineyard Peach.

Astept si alte sugestii de la voi. Ce produse imi recomandati?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Un nou exfoliant pentru corp”

  1. Recomand din suflet scrub-urile de la Seacret🙂 Sunt cam scumpicele, 120RON, dar te tin un an, plus ca au sare de la marea moarta (adevarata, nu ca produsele Avon :)) ) si uleiuri si iti lasa pielea mai moale si frumoasa ca a unui bebelus🙂 Gasesti Seacret in Afi cu siguranta sau online🙂

  2. Daa…il iubesc pe cel de la Sabon😀 Eu il am pe cel de Iasomie.
    Daca vrei ti-l cumpar eu cu reducere 40%, am un voucher de reducere si planuiesc sa fac o vizita in magazin in curand😉

    1. Da, stiam ca tu il ai pe cel cu iasomie, dar parca acum ma tenteaza acestea doua. Hai ca iti spun daca e, ma mai uit sa vad ce mai imi place si poate e mai ieftin.

Leave a Reply

