September Beauty Products

Desi a trecut si luna septembrie toamna nu pare ca ar vrea sa-si intre in drepturi. Mie imi pare bine. Imi doresc o toamna calduta in care vantul sa adie usor si din cand in cand cate o ploicica sa ne mai racorim putin.

Totodata a venit si timpul sa va arat produsele care mi-au fost dragi in aceasta luna:

Urban Decay Naked 2 – mi-am dorit foarte, foarte mult aceasta paleta. Desi am avut ocazia sa mi-o cumpar de foarte multe ori pe Naked 1, am ales sa o astept pe Naked 2 si nu imi pare rau.

O am de la inceputul lunii iulie si cam de fiecare data am vrut sa o adaug la produsele preferate ale lunii. Pana la urma am hotarat sa mai astept sa ma conving mai intai cat de mult imi place. Acum pot spune fara indoiala ca este preferata mea, este paleta pe care o folosesc aproape in fiecare zi si de care sunt foarte incantata. Cu siguranta se va regasi printre produsele iubite si cele mai folosite ale acestui an.

Oja Barry M 308 Berry Ice Cream – imi place tare mult cum se vede pe unghiile mele si este o oja pe care o pot purta cam la orice. Mai multe poze vedeti aici.

Korres Lip Butter-Mango – este un balsam de buze care mie imi place foarte mult, m-as da mereu cu el si miroase atat de bine de parca imi vine sa il mananc. Dupa aplicarea lui buzele devin hidratate si fine. Ofera luciu si o colorare usoara dar intensa a buzelor. Cu prima ocazie imi voi mai cumpara si alte nuante.

Clear Brow Gel de la Anastasia Beverly Hills – este un gel pentru sprancene ce le ajuta sa aiba o forma bine definita fara le încarca sau lipi. Mai multe detalii despre produsele Anastasia Beverly Hills pe care le folosesc am scris in postul Definirea si intretinerea sprancenelor.

Creionul pentru sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills – pe care l-am descoperit de curand si care imi place tare mult, mai ales atunci cand ma grabesc. Este perfect pentru umplerea golurilor dintre sprâncene si pentru a le defini frumos. Creionul are două capete, la un capat se afla creionul mecanic iar la celalalt o periuta spiralata, Spooley Brush.

Crema de fata cu trandafir salbatic Weleda – are un miros foarte frumos, hidrateaza foarte bine pielea. Printre ingredinte are Alcohol asa ca unor persoane s-ar putea sa nu le placa. Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare acest lucru.

Lotiunea pentru corp VANILLA DEE-LITE de la Lush, cu nuca de cocos, kiwi si vanilie, are o textura usoara si intra repede in piele. Mirosul este puternic si se pastreaza timp indelungat. Daca ma imbrac, dupa ce o folosesc, hainele mele ii absorb mirosul placut si il fac sa dureze mai multe zile. Este fina, iar pielea mea o iubeste.

Si cam asta a fost tot. Abia astept sa citesc si care au fost preferatele voastre.

Inchei si va doresc o luna calda cu multe momente frumoase.

Va pup si va mai astept!!!

11 thoughts on “September Beauty Products”

  1. Si eu am Naked 2 si sunt foarte incantata de paleta. Ma tenteaza si Naked 1, dar momentan ma multumesc cu 2. Imi pare rau totusi ca nu a avut mini Primer Potion deoarece gloss-ul nu e prea stralucit…

  2. Foarte dragute toate! Am si o mica sugestie, sper sa nu te superi, dar as dori ca altadata sa le faci si fotografii separate la fiecare.
    Mi-ar fi placut sa vad mai bine produsele Anastasia🙂

  3. Ahh…stii de cand dau tarcoale produselor Anastasia? Pentru ca mi s-au parut cam scumpe, nu m-am indurat sa le cumpar dar acum, dupa ce am vazut ca se afla printre preferatele tale, m-ai pus pe ganduri….

Leave a Reply

