Bags I Dream To Have

Imi place sa investesc in genti de calitate, practice, care nu se demodeaza si pe care le pot utiliza in orice sezon, multi ani la rand.

Am in minte cateva modele la care tot visez si pe care mi le-as dori.

Geanta Proenza Schouler – imi plac tare mult gentile Proenza Schouler, iar la aceasta ador culoarea si modelul (preferatul meu fiind cel clasic).

Geanta Rebecca Minkoff – am tot vazut-o la fetele de pe youtube si imi place. Nu este foarte pretentioasa si cred ca este extrem de versatila, potrivita pentru orice tinuta, fie ea de zi sau de seara. Si chiar imi doresc o geanta pe aceasta culoare.

Geanta Zara – cand ma uit la ea pe site imi place, dar trebuie sa o vad mai clar in magazin ca sa imi dau seama cat de mult imi place. Apropo de Zara, cred ca este unul dintre magazinele in care de cate ori intru gasesc ceva care sa ma incante.

Geanta Longchamp modelul Le Pliage – de ceva timp vreau o geanta asa incapatoare in care sa pot indesa vrute si nevrute. Este disponibila in mai multe dimensiuni, dar eu imi doresc modelul XXL pentru ca imi este util in orice sezon si imi va fi de foarte mare ajutor in orice calatorie.

Voua ce genti va fac cu ochiul?

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Bags I Dream To Have”

Leave a Reply

