Crema pentru ochi Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream

Mi-am cumparat crema Hyaluronic Eye Cream de la Mario Badescu cam la inceputul lunii martie cand dupa o iarna lunga tenul meu avea nevoie de o hidratare intensa. Imi doream un produs bun care sa ajute zona sensibila din jurul ochilor si sa ii ofere un efect usor de lifting. Am ajuns la varsta la care ridurile incep usor-usor sa isi faca aparitia asa ca pentru mine crema de ochi a devenit necesara si indispensabila. Zona din jurul ochilor necesita o atentie si o ingrijire deosebita, iar eu sunt mereu in cautarea unui produs care sa isi faca treaba bine, fie el ieftin sau scump.

Am niste riduri fine in jurul ochilor care ma deranjeaza foarte tare, mai ales atunci cand se strange anticearcanul intre ele.

Cea care mi s-a parut ca mi-ar fi de ajutor la momentul acela a fost aceasta de la Mario Badescu.

Am inceput sa o folosesc inca de cand am cumparat-o, aproape in fiecare seara inainte de culcare si cateodata si dimineata pe pielea curata inainte de a ma machia.

Este o crema potrivita tututor tipurilor de piele, chiar si pentru cea sensibila datorita formulei pe baza de Aloe si functioneaza ca un tratament anti-aging.

Mie mi-a placut la inceput, nu este o crema foarte grasa, dar niste foarte subtire, hidrateaza bine datorita formulei cu acid hialuronic, intra destul de repede in piele, nu are miros, cel putin eu nu simt ceva deranjant si imblanzeste ridurile. De ce spun la inceput: deoarece au trecut cele 6 luni de valabilitate, m-am plictisit foarte tare de ea si inca mai am crema, dupa cum vedeti si in poza. Acum ce sa fac? Sa o arunc sau sa o folosesc in continuare, pana o termin? (ma gandeam sa o aplic pe talpile de la picioare :))

Cremele de ochi cred ca se consuma cel mai greu, iar cutiuta aceasta este chiar micuta, are 14 ml. Eu iau doar un strop pe varful degetului inelar pentru ca de mai mult nu simt ca as avea nevoie si tamponez usor pana intra in piele.

Recipientul nu prea imi place pentru ca nu este igienic, cand o folosesc trebuie sa bag mereu degetul, mi-as fi dorit sa fie ceva cu pompita sau macar in tubulet asa cum sunt si cremele de fata, tot de la aceeasi firma. O sa evit pe cat posibil cremele care au ambalajul astfel, dupa 6, 8, 9 luni deja a trecut prea mult timp de cand sunt deschise si tot “umbli” in ele.

Intr-adevar exista diferente vizibile de cand am inceput sa o folosesc, pielea este superior hidratata si luminoasa, fondul de ten nu se mai strange intre cutele fine de la ochi, dar nu cred ca as mai cumpara-o deoarece vreau sa incerc si altceva si m-am plictisit tare de ea. Este si destul de scumpa, poate ca la acelasi pret as gasi una si mai buna.

Dar daca va intereseaza o puteti cumpara acum la oferta pe site-ul MarioBadescu la pretul de 90.40 lei.

INGREDIENTE: apa deionizata, Polyglycerylmethacrylate (si) propilenglicol, ulei de Carnation, propilenglicol, Euphrasia Extras, Cetearyl alcool, Ceteareth-20, ulei vegetal, Aloe Vera,  acid hialuronic, metilparaben

Voi ati incercat-o? Va place?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Crema pentru ochi Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream”

  1. Ai putea sa bagi un betisor de urechi sau o spatula in ea pentru a nu o contamina cu bacterii desi este mult mai usor sa bagi direct degetul (asa fac si eu :”>)

  2. Eu am avut un mini size si mi-a placut mult, mai ales ca patesc acelasi lucru – mi se strange anticearcanul in ridurile de la ochi. Dar produsul meu preferat de la Mario Badescu ramane Cellufirm Drops, trebuie sa ma pregatesc de o investitie, ca mi se termina.

  3. Eu nu am incercat-o pe asta, dar am un ser mini-size, Celufirm Drops si sunt foarte multumita de el. Imi face pielea catifelata instantaneu, doar ca am impresia ca efectul acesta nnu tine foarte mult. As vrea sa mai incerc si alte produse Mario Badescu, poate chiar crema asta sau una de fata.

  4. Chiar eram curioasa daca functioneaza. Eu am incercat tot felul de creme, dar niciuna nu ma satisface pe masura pretului platit🙂 Asta e, mai caut….

Leave a Reply

