Dizolvant întaritor pentru unghii Farmec

Mi-am cumparat acest dizolvant, pentru curatarea lacului de unghii, din intamplare.

Acum vreo 3 saptmani intrasem intr-un magazin cu de toate, de langa blocul in care locuiesc si uitandu-ma pe rafturi mi-a atras atentia acest produs de la Farmec. Chiar in seara respectiva aveam in plan sa imi fac unghiile si stiam ca acasa ma asteapta un produs care mie nu imi placea deloc: dizolvantul pentru unghii marca Carrefour, pe care il cumparasem pe graba si rau am facut. Dar aceasta este o alta poveste.

Auzisem vorbindu-se de demachiantele pentru unghii de la Farmec ca ar fi ieftine si bune, stiu ca mai incercasem si eu in trecut o alta varianta si atunci mi l-am cumparat, desi am dat ceva mai mult pe el 7,5 lei, iar in supermarket-uri se gaseste la 5,5 lei. Dar nu imi pare rau ca poate daca nu l-as fi luat atunci as fi uitat de el.

Dizolvantul întaritor pentru unghii de la Farmec este un produse 2 in 1 ceea ce înseamnă ca asigura stergerea lacului de pe unghii foarte usor, in acelaşi timp acţionând şi pentru întarirea unghiei, datorita agentului fortifiant continut în formulare.

Mie imi place foarte mult ca indeparteaza orice urma de lac, chiar si din colturile unghiilor. Datorita parfumului placut pe care il are, unghiile imi raman inmiresmate mult timp. Le duc mereu pe la nas🙂.

Il aplic pe o discheta de bumbac care ajuta dizolvantul sa curete lacul de pe unghii si astfel orice urma de culoare, sclipici dispare. Si chiar l-am pus la incercare.

Este îmbogăţit cu extract de muşeţel, pentru un efect hidratant şi antiiritant al produsului.

Are 110 ml, este valabil 12 luni, iar eu am consumat cam un sfert din el, in poza nu se prea observa, dearece sta intins.

Contine: agent fortifiant, extract de musetel, acetona si parfum.

Eu cu siguranta il voi mai cumpara deoarece imi place mult parfumul usor care imi ramane pe unghii dupa ce il folosesc si chiar daca nu am probleme cu unghiile, am observat ca au devenit mai tari si nu mi s-au mai rupt deloc.

Voi l-ati incercat? Va place?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Dizolvant întaritor pentru unghii Farmec”

  1. O sa-l cumpar si eu, nu l-am incercat si am unghii subtiri care se exfoliaza tot timpul…am incercat mai multe produse care pe langa acetona mai sant si parfumate , dar sincera sa fiu, nu am fost multumita de ele pt. ca nu stergeau oja bine si trebuia insistat indelung…oricum toate produsele de la Farmec sant bune , asa ca nu ma mir…

  2. Hmmm…sper sa nu uit sa il iau data viitoare cand intru intr-un hypermarket. Unghiile mele au nevoie si de cel mai mic ajutor. trec printr-o perioada groaznica, saracele….

Leave a Reply

