Ce mi-am cumparat de la Cosmetics Beauty Hair

Initial nu am vrut sa merg la targul Cosmetics Beauty Hair ce a avut loc zilele acestea la Romexpo. Dar curiozitatea m-a impins pana acolo mai ales ca stiam ca voi gasi produsele Moroccanoil, de care pur si simplu sunt indragostita si pe care auzisem ca le voi gasi ceva mai ieftine.

Nu am avut foarte mult la dispozitie, dar tot am reusit sa imi iau cateva lucruri pe care mi le doream ceva timp. Poze nu am facut, dar puteti vedea cateva pe blogul Dorinei. Unele standuri nu le-am vazut, printre care cele cu ojele Ciate si cu produsele Milani( de la care as fi vrut sa incerc un iluminator), dar mai bine ca poate as fi ramas fara bani.🙂

Si acum sa va arat ce mi-am cumparat. Tana!

Masca hidratanta Moroccanoil. Mi-am luat varianta de 250 ml, aveau si la 500 ml si am dat pe ea parca 120 lei.

Am mai primit doua mostre cu tratamentul Moroccanoil varianta normala, cea pe care o aveam si eu si varianta Light.

De la standul Skin79 Romania mi-am luat varianta travel size a BB Cream-ului Skin79 si am mai primit o mostra. Am incercat-o pe piele si chiar imi place foarte mult. Am dat pe ea 49 lei.

Doua oje Orly care au costat 12 lei fiecare. Sunt primele oje Orly pe care le am si sunt tare curioasa cat de bune sunt. Desi in poza par micute sticlutele sunt destul de mari, au 18 ml.

Si cea mai entuziasmata sunt de cele doua oje Essie pe care mi le doream de foarte mult timp, le stiti deja din albumul meu de pe pagina de facebookEssie Bahama Mama si Essie A Cut Above. Fiecare a costat 30 lei.

As mai fi vrut sa imi iau si o oja Zoya, dar la prima vedere nu m-a atras nici una si nici timp nu aveam ca sa ma pot uita in voie la fiecare in parte. Nici in “magazinul” celor de la Top Line nu am intrat, era prea inghesuiala.

In mare mi-a placut targul, se gaseau cam toate produsele pentru toate buzunarele, dar totusi mi-as fi dorit sa fie un pic mai organizat. Nu stiu de ce mi s-a parut cam balamuc.

Voi ati fost? V-ati cumparat ceva?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Ce mi-am cumparat de la Cosmetics Beauty Hair”

  1. E superba oja Essie cu sclipici (daca am vazut eu bine). Sambata viitoare ma duc si eu sa colind magazinele si sper s-o gasesc😀. In alta ordine de idei, imi plac produsele pe care le-ai luat si, daca ai timp si vrei, poate faci un review uleiului pentru par🙂.
    Te pup.

  2. Am ajuns si eu azi. Din pacate a fost atat de aglomerat inca n-am prea rezistat sa ma uit la toate standurile. cel putin la moroccanoil n-apucai sa arunci un ac😦
    De la Orly mi-am luat si eu doua oje foarte asemanatoare cu ale tale😉

    1. Da, duminica cam asa este. Si cel mai aiurea este ca nici nu prea mai dau nimic, de exemplu la Moroccanoil am auzit ca nu au mai dat mostre si nici plasutele acelea misto.
      Sunt tare curioasa sa vad ce nuante ti-ai ales.🙂 Sa le folosesti cu drag.

  3. Tratamentele Morocanoil cred ca au avut parte de cea mai multa atentie la targ🙂
    Sa ne povestesti cum e. Sau i-ai facut deja review pe blog in trecut si nu stiu eu?
    Tipa de la stand a zis ca deocamdata nu o sa se vanda online tratamentul, ci o sa fie folosit doar in saloane, pentru ca trebuie instruita lumea ca sa stie cum sa il foloseasca🙂
    Am primit si eu mostrele, abia astept sa vad ce rezultate au.
    Mi se pare cam scumpe, dar daca sunt asa bune pe cat sunt de laudate, isi merita banii.
    Ce dragut! As fi vrut si eu o oja Essie, dar chiar si cu reducere mi s-au parut cam scumpute si nu aveam buget si pentru ele.
    Data viitoare, sigur iau una🙂
    Sa folosesti cu placere ce ti-ai cumparat!

    1. Da si eu cred la fel, mai ales ca erau singurii care dadeau si ceva gratis ca sa poti incerca.
      Nu i-am facut inca review, dar ii voi face, tot ce pot sa iti spun acum este ca imi place tare mult. Incearca mostrele.
      Multumesc frumos :-*

Leave a Reply

