Products I’ve Used Up

Zilele acestea am terminat cam in acelasi timp mai multe produse de ingrijire si am zis sa va arat si voua care sunt acelea. Numai bine pentru a face noi cumparaturi🙂.

Am vazut mai multe filmulete cu fetele de pe Youtube de acest fel, am citit postarea Andreei si chiar mi se par foarte dragute de vazut sau de citit. Voua va plac?

Si acum sa va arat produsele consumate:

Cel mai rau imi pare ca mi s-a terminat soluţia micelară Sensibio H2O de la Bioderma care este preferata mea pentru demachiere. Cu siguranta o voi mai cumpara, de fapt o tot recumpar de vreo doi ani incontinuu. Desi la inceput de tot o foloseam pe cea Sébium H2O, acum imi place mai mult Sensibio H2O. Cei 500 ml cred ca ii am de prin februarie-martie, sper sa nu ma insele memoria.

Balsamul de par Banana Conditioner de la The Body Shop, pentru toate tipurile de par, care imi place foarte mult cum miroase, nu stiam pana acum ca sunt asa de incantata de mirosul de banane, dar pe care nu cred ca il voi mai cumpara deoarece nu am vazut nimic diferit la el. Este un balsam ok, asa ca mai vreau sa incerc si altele. Am avut si samponul care miroase la fel de bine.

Aqua Mirabilis de la Lush – un unt de corp exfoliant care datorita cojilor de migdale macinate inlatura stratul de celule moarte. Prea multe de spus despre el nu am, eu l-am folosit mai mult pe maini si mi-a placut. Are un miros dragut, interesant si care se mai simte pe piele chiar si dupa ce il clatesc. Nu prea imi place acum cand este pe terminate ca se cam faramiteaza. Vreau sa imi cumpar un altul acum, poate chiar mai ieftin.

Essence – Multi Action Mascara este rimelul pe care l-am folsit toata vara si care chiar mi-a placut. Un produs ieftin si bun.

Parfumul Clinique Simply pe care l-am primit cadou acum vreo trei ani si mai am un strop din el. Nu l-am mai vazut prin magazine si nu cred ca se mai gaseste. Are un miros ciudatel, cateodata mi se pare ca mi se potriveste perfect, alteori nu imi place deloc. Totusi cred ca daca l-as mai gasi as fi tentata sa il cumpar.

Si cam atat.

Ati incercat vreunul dintre aceste produse?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Products I’ve Used Up”

  1. Am incercat doar micelara, imi place si o s-o mai cumpar cand o termin. De fapt, nici nu-mi mai doresc sa incerc alta micelara🙂

Leave a Reply

