Label.m Thickening Cream

Am primit aceasta crema de par cadou acum vreun an si ceva. Atunci imi doream foarte mult sa incerc produsele profesionale Label M si cineva s-a gandit la mine.

In caz ca nu stiti Label.m Thickening Cream este o crema activata de caldura care ofera volum si o senzatie de par des si bogat. Este o baza buna pentru produsele de styling pentru volum.

Eu nu am folosit-o foarte des in utimul timp deoarece vara nu imi usuc parul cu foenul si nici parul meu nu prea mai are nevoie de volum. Dar in sezonul rece, cand purtam caciuli, bentite.etc.. si parul are un ascpect tern, este buna.

Cel mai si cel mai mult imi place la aceasta crema mirosul…. hmmmm miroase asa de bine. Este imbogatita cu Tarâte, Cirese de Barbados si Amazon Cupuacu conferind parului hidratare si luciu.

Cum o folosesc: Dupa spalare pun in palme doua trei picaturi (recipientul este cu pompita), o intind intre palme si apoi o aplic pe parul umed, uscat in prealabil cu prosopul. Daca va doriti mai mult volum insistati un pic mai mult spre radacina firului de par. Puteti face aceasta operatiune si cu capul in jos, iar dupa ce il uscati cu foenul parul pare mai bogat si proaspat aranjat. Caldura generata de uscator va avea un efect imediat de intensificare a volumului. Dar parca tot mirosul imi place cel mai mult🙂 se pastreaza pe maini chiar si dupa ce mi le clatesc.

Crema este recomandata parului fin, dar eu cred ca o poate folosi oricine vrea un par cu putin mai mult volum.

Stiu ca se gaseste in mai multe saloane de la noi, iar online o puteti comanda de pe site-urile Carespot, lookfantastic ( ce bine imi pare ca acum livreaza din nou in Romania).

Cantitatea este de 100 ml, dar pe mine m-a tinut destul de mult si inca mai am din ea. Bine, nu am folosit-o nici foarte des, dar nici nu o recomand pentru o utilizare frecventa.

Voi ati incercat-o? Va place?

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “Label.m Thickening Cream”

  1. Label.m Thickening Cream este o crema pentru textura si volum, pentru ‘ingrosarea’ firului de par. Se foloseste pe un fir subtire, lipsit de volum pentru a oferi senzatia de par des si voluminos. Este o crema excelenta pentru o coafura rebela cu textura. Se aplica pe parul umed in cantitate mica.
    Pentru un par care necesita aranjat cu peria recomand label.m Smoothing Cream. Ofera o hidratare usoara, volum si are un miros asemanator cu Thickening Cream.
    Stiu ca aceste produse se mai pot achizitiona si de pe luxbeauty.ro
    Lucrez in salon cu aceste produse si imi plac la nebunie!!
    Recomand!

  2. Da, am incercat-o si mi-a placut desi imi cam usca parul. Din cauza asta o foloseam destul de rar, cam o data pe saptamana dar rezultatul era cam cel dorit. Inca un inconvenient era ca nu mai puteam folosi pieptanul dupa utilizarea cremei pentru ca incarca parul, devenea mai poros, uscat si riscam ruperea lui.
    Majoritatea produselor Label m au un miros tare placut!
    Ai incercat sprayul pentru protectie termica? Sa vezi la el miros!😀

    1. Da, pai acesta era unul dintre motivele pentru care am scris ca nu il recomand cam dupa fiecare spalare deoarece usuca un pic parul. Nu l-am incercat si m-ai facut curioasa. 🙂

Leave a Reply

