Tag: 7 lucruri despre mine

Am primit acest tag de la Ana careia ii multumesc foarte mult. E primul pe care il fac si sper sa va placa.

7 lucruri ciudate despre mine:

Nu sunt vegetariana, dar carne nu mananc mai deloc deoarece nu imi place.

Ma uit mai mereu la fete daca au sprancenele aranjate, mi se pare foarte important mai ales daca sunt machiate.

Ma enervez daca cineva imi umbla in lucruri si nu mi le mai gasesc acolo unde stiam eu ca le-am pus.

Nu imi place sa stau sa vorbesc cu orele la telefon.

Imi plac pisicutele si lumea zice ca seman cu ele. Am o pisicuta pe care o iubesc foarte mult.

Imi doresc foarte mult sa ajung in Argentina si sa locuiesc acolo macar un an, dar nu ma intrebati de ce ca nici eu nu stiu, asa simt.

Ma atasez de lucrurile mele si am foarte multa grija de ele si de aceea imi este si foarte greu sa ma despart de ele.

7 lucruri pe care nu le suport:

Sa stau sa astept dupa cineva si sa nu fie gata la timp.

Persoanele care nu spun lucrurilor pe nume si care ascund ce gandesc.

Sa stau cu usile si geamurile inchise, simt ca ma sufoc, mie imi trebuie aer.

Nu suport sa se tipe la mine sau sa mi se vorbeasca pe un ton rastit.

Nu imi place deloc sa stau singura.

Nu imi place sa sforaie cineva langa mine🙂.

Nu imi plac oamenii bagaciosi si care isi dau mereu cu parerile.

7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc:

Prietenul meu si familia.

Fara apa, nu cred ca as putea sa locuiesc intr-o zona cu desert si sa nu am apa oricand la dispozitie. Mie parca atunci cand nu am sticla de apa la indemana mi se face sete mai tare.

Fara parfumuri, arome si emotii.

Fara calculator sau laptop si beinteles internet. De televizor nu am nevoie, oricum sta cu zilele neaprins.

Fara sa calatoresc, imi place sa descopar lucruri si oameni noi mereu. Cand eram mica imi doream sa fiu o pasare calatoare.

Fara cirese si acum cand scriu mi s-a facut o pofta de ele😦.

Si nu puteam sa uit de produsele de ingrijire personala si trusa de cosmetice.

Dau acest tag mai departe catre: Andreea, Delia, Andreea (Dee’s Boudoir), Alice wonders, Monique, Silvia

si voua celor care va place si inca nu l-ati facut.

Va pup si va mai astept!!!

15 thoughts on “Tag: 7 lucruri despre mine”

  1. Mersi mult de tag, acum l-am vazut si eu si promit sa il fac curand, chit ca mi-e tare greu mereu sa vorbesc despre mine! :*

    P.S. Nici eu nu as putea sa traiesc fara internet, sunt clar dependenta! ;))

  2. nici mie nu-mi place deloc sa vb cu orele la telefon. Dar mai aleeeees, nu-mi place si urasc maxim cand sunt nevoita sa vb in maxi, tramvai sau orice mijloc de transport in comun la telefon. Ma amuz deseori pe seama celor care vb de toate la telefon si afla tot omul ce culoare de chiloti are pe el. Din cauza asta daca convorbirile mele in maxi taxi sunt de cateva secunde😀

      1. Da nici eu nu ii suport pe cei care vorbesc la telefon in tramvai, microbuz… si mai si tipa ca nu aud bine. De parca ma intereseaza pe mine toate detaliile🙂

  3. Ce ma bucur ca l-ai facut asa repede.
    Nici eu nu suport sa se tipe la mine sau sa mi se vorbeasca pe un ton rastit si daca cineva face asta, de obicei reactionez la fel. Ador pisicutele si tot spun ca-mi iau si eu una si n-am mai apucat. Si clar nu suport sa-mi umble cineva in lucruri, sa cotrobaie si sa le deranjeze de la locul lor.
    Te pup si-ti doresc un weekend minunat :*

    1. Multumesc inca o data pentru el. Pai am zis sa il fac repede ca pe urma uitam.
      Nici eu nu suport sa mi le cotrobaie, mai ales ca eu stiu exact cum le-am pus🙂
      Pup si eu, mersi la fel.

  4. ahh, asta cu timpul o am si eu. urasc persoanele care intarzie. si nici mie nu imi place sa imi umble cineva prin lucruri, am un simt al proprietatii foarte dezvoltat😀
    Multumesc de tag :*

Leave a Reply

