My Newest Products

Cred ca toate suntem fericite atunci cand ne cumparam ceva sau si mai fericite atunci cand primim cadouuri, eu cel putin asa sunt.

Era o vreme cand de fiecare data cand ma simteam suparata, imi venea sa ma duc sa imi cumpar ceva nou care sa ma binedispuna. Bineinteles ca nu e un lucru bun, daca nu vreti sa ramaneti in scurt timp fara nici un ban, asa ca nu faceti ca mine.

Sint unele lucruri la care pur si simplu nu pot renunta, printre care trusa de cosmetice si produsele de ingrijire personala pentru care cheltuiesc lunar o parte din bani. Am inceput sa ma mai abtin de la cele care mi se par nefolositore, dar totusi….

Asa ca am zis sa va arat si voua cu ce m-am mai inveselit eu in ultimul timp.🙂

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant. Pana la urma mi-am comandat de pe feelunique.com varianta de 15×2 ml care era redusa si ca sa vad intai daca imi place.

Pila pentru luciul unghiilor de la The Body Shop, redusa 50% de la 17 lei la 8,5 lei. Si tot de la The Body Shop mi-am mai cumparat si gelul de dus cu placinta de dovleac Spiced Pumpkin Bath & Shower Gel, pe care am uitat sa il fotografiez, dar oricum e consumat deja mai mult de jumatate, asa de mult imi place.

Balsamul Gliss Express-Repair Oil Nutritive cu sapte uleiuri hranitoare pentru parul lung cu varfuri despicate. L-am cumparat din Carrefour.

Korres Lip Butters nuantele Mango si Pomegranate. Am rugat pe cineva sa mi le aduca din Grecia, as mai fi vrut si nuanta Jasmine, dar nu a gasit. Imi plac super mult. O sa scriu mai mult despre ele dupa ce le voi mai folosi.

Le puteti comanda de pe lookfantastic.com sau feelunique.com

Trei oje din colectia noua de la Essence. Inca nu le-am incercat, dar daca va tenteaza vreuna o sa-i fac mai multe poze ca sa vedeti cum se vede pe unghii. De la stanga la dreapta 120 cookie love, 121 gold fever, 112 time for romance.

O oja crackle Barry M nr. 314 – Pink Fizz. Nu am mai incercat nici o oja de acest fel si sunt tare curioasa cum se vede pe unghii. Ca baza cred ca o sa folosesc o oja alba.

Un topcoat de la Essence Quick Dry.

Si un pieptene pe care l-am luat din DM cu dinti si mai rari si mai desi. Il folosesc sa imi intind balsamul pe par sau sa imi descurc varfurile. Am dat pe el 6,99 lei.

Si cam acestea sunt cele mai noi lucuri pe care mi le-am cumparat, dar mai am in plan cateceva.

Voi pe ce ati mai cheltuit banii?

Va pup si va mai astept! Seara frumoasa!

12 thoughts on “My Newest Products”

  1. Sa le folosesti cu placere, sunt faine toate! Ai vazut cumva la essence daca aveau blue addicted? O caut de ceva vreme si cineva ziceau ca au scos-o din colectie.

    1. Multumesc, Maria. La standul Essence de la Marionnaud,unde fusesem eu, nu mai aveau deloc ojele in varianta veche, s-ar putea totusi sa o gasesti acolo unde nu au adus inca colectia noua. O sa ma mai uit si eu si daca gasesc iti zic.

Leave a Reply

