Bordeaux Colour

In zilele de toamna care vor urma vreau sa port cat mai multe hainute si accesorii in culoarea bordo, mai precis un rosu-visiniu inchis.

Zara PEPLUM LACE TOP

Top H&M. Mai am unul acelasi model, dar pe negru, imi place mult cum vine si cred ca o sa mai imi cumpar si pe aceasta culoare.

Geanta Balenciaga

Balerini Salvatore Ferragamo

By Terry – Mascara Terrybly – Iconic Bordeaux. De mult timp vroiam sa imi achizitionez un rimel in aceasta culoare, iar acum este ocazia perfecta.

MAC Rocker Lipstick

Balsam de buze Korres 

Voua va place aceasta culoare?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Bordeaux Colour”

  1. Nu prea imi place, nu stiu de ce, mi se pare batraneasca si veche… Poate pentru ca am prins-o si acum 15 ani cand era la moda:)
    Sper sa mi treaca si sa inceapa sa-mi placa si mie!

  2. Imi place mult culoarea asta si acum imi dau seama ca n-am decat un tricou bordeaux. Si apropo, sunt in cautarea unui fard de ochi bordeaux. Aveam impresia ca Sketch de la MAC e asa, dar l-am incercat sapt trecuta si nu e asa cum speram eu😦

Leave a Reply

