Balsam Veganese – Lush

Nu mai este un secret pentru nici una dintre noi ca daca ne dorim sa avem un par sanatos si stralucitor trebuie in primul rand sa-l hidratam in profunzime.

Ajutorul nostru dupa fiecare spalare este balsamul de par, ales in mod corect. Mai ales daca aveti un par uscat, aspru si incurcat hidratarea parului este un pas important de care trebuie sa tineti cont de fiecare data.

Stiu ca am mai scris intr-un post trecut, dar o repet: eu inca nu mi-am gasit produsele de par, aici includ sampon si balsam, de care sa fiu multumita din toate punctele de vedere, asa ca sunt intr-o continua cautare.

In articolul de astazi va voi vorbi despre produsul pe care l-am folosit in ultima perioada si care imi place; este vorba despre balsamul de par vegan, Veganese de la Lush.

Veganese este un balsam care se potriveste oricarui tip de par.

Ce m-a facut pe mine sa il cumpar a fost faptul ca citisem undeva ca daca il amesteci in proportie de 1:6 cu apa, il poti folosi si ca balsam leave-in, asa ce mi-a stârnit curiozitatea.

Are un parfum interesant, dar care nu cred ca place la toata lumea, mie in schimb imi place.

Contine lamai pentru stralucire, alge din marea Japoniei (ultima descoperire in industria cosmeticii) cu proprietati miraculoase de revitalizare si rozmarin fresh care invioreaza si hraneste de la radacina pana la varfuri.

Imi place sa imi ating parul de fiecare data cand il folosesc, este fin, moale si catifelat, iar mirosul racoritor dureaza timp indelungat.

Il aplic pe intreaga lungime a parului, evitand radacinile, astept in jur de 5-6 minute si apoi sa il clatesc bine. Cat astept imi trec cu mainile prin par (puteti face asta si cu ajutorul unui pieptene cu dintii rari) si il descurc cu degetele. Parul devine neted si matasos pregatit pentru coafat. Desi il cumparasem in ideea ca il voi folosi ca un balsam leave-in se pare ca nu a fost asa si de fiecare data il clatesc. Parul meu capata un luciu intens si un aspect foarte sanatos. Oricum de cand am inceput sa folosesc si tratamentul Moroccanoil parul meu s-a “cumintit” considerabil.

Am mai observat ca parul meu parca s-a mai deschis putin la culoare de cand am inceput sa folosesc acest balsam, acum nu stiu sigur daca numai din cauza lui ( a lamailor din compozitie) sau si a soarelui. Pe mine deocamdata nu ma deranjeaza, dar daca te vopsesti s-ar putea sa nu te incante acest lucru.

Este primul balsam Lush pe care il incerc si chiar imi place. Asa ca acum sunt curioasa sa mai incerc si altele cum ar fi American Cream despre care am auzit pareri bune.

Pretul lui este de 54lei pentru 250 g. Gasiti varianta si de 500 de g si de 100 g. Il puteti achizitiona din magazinele Lush sau online.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Balsam Veganese – Lush”

  1. am o perioada de cand imi cade parul ‘cu pumnul’ ca sa zic asa..la fiecare piepatanare scot cate o suvita groasa de par care imi cade…nu am mai folosit vopsea de par de cateva luni de zile si parca acum imi cade mai rau ca inainte.va rog daca stie careva un tratament eficient si care sa dea roade in timp record..astept sa mi-l sugereze.. va multumesc si astept sugestiile voastre.

  2. Pare promitator din review-ul tau, dar mi se pare prea scump.
    Adica nu as plati atata pe un balsam, pe un sampon da, dar la balsam aproape toate fac acelasi lucru.
    Eu am descoperit acum unul bun de la Gliss (cel galben) si costa doar 12 lei, asa ca de ce sa dau 50 lei pe unul doar pentru ca e de la un brand cunoscut?
    Totusi, pe viitor s-ar putea sa incerc si eu un sampon Lush, ca mai tenteaza de multa vreme:)

Leave a Reply

