Nail of the Day: SEPHORA Jacuzzi Bubbles

Oja Sephora Jacuzzi Bubbles am cumparat-o acum ceva timp la reducere de la Sephora la pretul de 4,5 lei pentru 5 ml. Este prima oja pe care am incercat-o marca Sephora.

Are o culoare foarte draguta, un fel de albastru care bate spre gri si se vede foarte frumos pe unghii. Ce m-a surprins la ea este faptul ca se usuca foarte, foarte repede, in 2 secunde cred si nu exagerez. Sper sa nu se usuce asa de repede si in sticluta.

Este o oja foarte mata, nu m-as fi asteptat cand am vazut-o inital, dar acum ma bucur pentru ca nu aveam nici o oja asa si imi place ca necesita un singur strat pentru a acoperi maxim unghia.

In sticluta am observat si mici particule de sclipici, dar pe unghii nu se mai vad asa de bine.

Initial am vrut sa aplic si top coat, asa am facut pe primele doua unghii( in poza se observa la degetul aratator), dar parca imi place mai mult asa cum este ea, mata. Este si destul de rezistenta, sunt data de doua zile cu ea si inca arata foarte bine pe unghii.

Voi ati incercat oje Sephora? Cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Nail of the Day: SEPHORA Jacuzzi Bubbles”

Leave a Reply

