August Beauty Products

Recunosc, toamna nu este anotimpul meu preferat. Si uite ca a venit atat de repede de nici nu mi-am dat seama cand a “plecat”.

Anul acesta mi s-a parut ca a trecut foarte, foarte repede…deja e septembrie si nu imi vine sa cred.

Mai stiti ce scriam luna trecuta ca poate in august o sa am si eu un pic de vacanta, august a trecut, acum ma rog de septembrie poate ma ajuta ea un pic, cateva zile, o saptamana ar fi de ajuns, dar slabe sanse.

Si acum sa trecem la lucruri importante si interesante, produsele mele dragi din aceasta luna.

Fondul de ten Make Up For Ever – HD High Definition – desi initial nu am fost foarte incantata de el, acum imi place. Se adapteaza perfect la pielea mea si nu imi incarca deloc tenul. Folosesc nuanta N120.

Rimmel Wake Me Up Concealer -este un produs cremos-lichid si usor, reduce aspectul liniilor fine si ilumineaza foarte frumos pielea din jurul ochilor. Mai multe detalii aici.

Rujul din noua colectie Essence 61 I’m A Lobstar! – imi place mult mirosul dulceag pe care il are si imi hidrateaza bine buzele. Desi la prima impresie ati spune ca are o culoare puternica, nu este deloc asa. Odata aplicat pe buze se observa o mica tenta de corai cu irizatii aurii. Este mai mult un luciu de buze decat un ruj, iar pentru a obtine o culoare mai intensa trebuie aplicat de mai multe ori.

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner – este cel mai bun eyeliner din cate am folosit eu pana acum. Se poate compara foarte bine cu cel de la Bobbi Brown, pe care din pacate acum nu il mai am, care este tot asa de bun, dar mult mai scump. Si imi place foarte mult si pensulita cu care vine, ma ajuta sa trasez usor linia tusului incepand cu coltul intern al ochiului spre exterior.

Nuanta pe care o folosesc este black chrome. Nu este negrul cel mai intens, exista si intense black, dar mie imi place asa.

M·A·C Paint Pot nuanta Painterly – care mi se pare o foarte buna baza a fardurilor pentru ochi. S-ar incadra cu siguranta in topul produselor pe care le-as recumpara.

Deodorant roll-on Dusch Das cu extract de magnolie. Miroase foarte frumos si a facut foarte bine fata celor trei luni toride.

Si cam acestea sunt produsele acestei luni. Voua ce v-a placut in luna august?

Nu uitati de concurs.

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “August Beauty Products”

  1. @Alice wonders Da si mie imi place cum arata rujul🙂.
    Mai pentru tenul meu este ok, se aplica foarte usor cu degetele si are o acoperire medie. Daca ai ceva probleme cu tenul nu este varianta cea mai buna.

  2. Ce bine arata rujul de la Essence, must resist, am prea multe acasa… Si spune-mi, te rog, cam ce acoperire are fondul de ten de la MUFE? Am tot auzit pareri pe Youtube, dar m-ar interesa si a ta. Multumesc!

Leave a Reply

