Coco Mademoiselle sau Coco Noir?

Coco Mademoiselle de la Chanel este unul dintre parfumurile mele preferate. Chiar daca nu este un parfum pe care il port in mod constant suntem intr-o relatie de lunga durata. Numai el stie cate ganduri, amintiri, emotii, sentimente pastreaza.

Cand am auzit de lansarea noului parfum Coco Noir eram foarte  curioasa sa il incerc si ma tot gandeam oare cum miroase. Oare o sa imi placa mai mult decat Mademoiselle?

Astazi am ajuns din intamplare intr-un magazin Sephora si nu ma asteptam sa il vad deja pe raft. Va dati seama ca nu am rezistat tentatiei si am inceput sa il adulmec…

La primul puf nu am cedat, parca, parca aroma Coco Mademoiselle imi place mai mult, dar o sa vedem. Vanzatoarea a fost draguta si mi-a dat o mica mostra asa ca acum pot sa il simt cum se transforma in contact cu pielea mea.

Va tin la curent🙂.

Voi l-ati mirosit? Cum vi se pare?

P.S. Acum gasiti si in mall Vitan produse Anastasia Beverly Hills. Au deschis un ABH EXPRES chiar langa magazinul MAC.

Va pup si va mai astept!

7 thoughts on “Coco Mademoiselle sau Coco Noir?”

Leave a Reply

