Reduceri pe feelunique.com

De cateva zile, de cand am vazut ca au reduceri, tot “rasfoiesc” site-ul feelunique.com. Ma atrag atatea produse, mai ales acum cand le vad reduse, parca, parca trebuie sa comand si eu ceva. Mintea imi spune ca nu am nevoie de nimic, dar…oare asa o fi?

Va arat ce ma incanta, poate “picati” si voi in aceeasi plasa ca si mine.🙂

Uleiul hranitor L’Oréal Professionnel Mythic Oil. Daca nu mi-as fi cumparat Moroccanoil nu cred ca mai stateam vreun pic pe ganduri. Este redus de la £15.95 la £12.55.

Elizabeth Arden Exclusive Eight Hour Set. Vreau de mult timp sa incerc renumita crema Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant despre care am auzit numai lucruri bune. Iar acest set este redus de la £54.40 la £22.5. Contine Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant la 15ml, Elizabeth Arden Eight Hour Cream Intensive Daily Moisturizer For Face SPF 15 la 50ml, Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant Stick SPF15 si o geanta cosmetica rosie tot de la Elizabeth Arden.

O oferta bunicica zic eu.

Si cel mai mult as vrea sa imi cumpar Kérastase Nutritive Nectar Thermique Nourishing Care for Dry Hair. De cand am citit la Andreea despre el am tot vrut sa mi-l iau din saloanele de coafura de la noi, dar mi s-a parut foarte scump, peste 150 Ron. Aici este redus de la £18.90 la £15.12, deci cam la jumatate de pret. Pana si pe aoro am vazut ca este peste 120 Ron.

Voua ce produse va incanta privirea?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Reduceri pe feelunique.com”

  1. Tare mi-as lua Nectar Thermique din nou…Mai am foarte foarte putin si asa de rau imi pare dupa el! Dar partea buna e ca m-a tinut mai mult de-un an, folosit o data pe saptamana.

Leave a Reply

