Essence 117 i’m so very

Oja 117 I’m so very face parte din noua colectie de lacuri de unghii de la Essence care se va gasi in magazine incepand cu data de 1 septembrie.

Recunosc, nu obisnuiesc sa imi fac unghiile cu rosu, daca stau sa ma gandesc cred ca o singura oja rosie mai am in colectie, dar cand am primit aceasta nuanta am fost foarte incantata de ea. Este un rosu, rosu aprins, se vede foarte frumos si nu am aplicat-o decat intr-un singur strat. Initial am crezut ca bate un pic spre tangerine, dar a fost doar o impresie.

Nu am folosit nici base coat, nici top coat.

Este o culoare foarte interesanta, potrivita pentru aceasta toamna in care unghiile rosii precum rubinul vor fi din nou la moda.

Va las mai jos cateva poze sa imi spuneti cum vi se pare.

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Essence 117 i’m so very”

    1. Inseamna ca si asta o sa iti placa. Sa stii ca astazi am tot fost intrebata cu ce oja sunt data pe unghii, iar acum parca imi place si mai mult oja rosie.

Leave a Reply

