Oferte si noutati cosmetice

Am citit in email-urile pe care mi le trimiteti ca sunteti interesate sa scriu ori de cate ori aflu de oferte la produsele cosmetice sau ce produse noi au mai aparut.

Asadar am zis sa va aduc la cunoştinţă cateva oferte si noutati.

Daca doriti sa incercati produsele Mario Badescu si nu aveti cum sa ajungeti la standurile din Afi Palace Cotroceni sau Baneasa, acum puteti comanda mostre gratuit de pe site-ul CareSpot.ro, veti plati doar transportul. Nu puteti achizitiona mai mult de 3 mostre si doar o singura bucata din fiecare mini-produs.

Mie imi plac mostrele produselor Mario Badescu deoarece ma tin destul de mult si mi-au fost de foarte mare ajutor in calatorii.

O alta oferta buna este cea de la Marionnaud. Daca aveti nevoie de pensule pentru machiaj, in magazinele Marionnaud puteti profita de ultimele reduceri de 70%. Eu mi-am achizitionat astazi o pensula anticearcan( o s-o folosesc mai mult pentru aplicarea fardului crema) redusa de la 43 lei la 12.90. Mai aveau si pensule pentru aplicarea pudrei, a iluminatorului, a fondului de ten, pensule kabuki…, perii pentru coafat etc.

O alta surpriza este ca de la 1 septembrie se vor gasi la standurile Essence produse noi, pe cateva dintre ele vi le-am aratat deja pe pagina mea de facebook.

Lacurile de unghii vor avea o fomula noua, cu perie inovatoare XXXL pentru o aplicare rapida si usoara, un ambalaj cu design unic si cantitatea de 8ml. Mie imi plac toate nuantele.🙂sursa foto

Daca sunteti interesate de vreuna dintre cele patru culori pe care le detin (03 cotton candy, 117 I’m so very, 134 stuck on you si 103 space queen) imi puteti scrie pentru a le face poze.


Un alt produs Essence care imi place mult este creionul kajal pencill nuanţa noua 22 Taupe Me!, pe care l-am folosit aproape in fiecare zi de cand l-am primit.
Si daca nu ati aflat inca gasiti produsele Essence si in magazinele Marionnaud, nu in toate, dar sigur in cel din Centrul Comercial Orhideea. Si in magazinul Douglas din Sun Plaza.

Daca mai stiti voi alte noutati sau oferte le puteti scrie la comentarii.

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Oferte si noutati cosmetice”

Leave a Reply

