Lapte demachiant cu trandafiri Melvita

Ca o scurta introducere, Melvita este una dintre cele mai complexe game de produse organice de infrumusetare din lume. Utilizeaza peste 600 ingrediente naturale (uleiuri din plante, ape florale, extracte din plante, arome…) toate acestea fiind in conformitate cu standardele referitoare la produsele cosmetice ecologice si organice. Multe dintre acestea provin de la producatori si cultivatori regionali.

Si ce este mai important, produsele de ingrijire si infrumusetare Melvita NU contin:

  • Parafina si silicon.
  • PEG sau PPG.
  • Produse etoxilate.
  • Parabeni sau fenoxietanol.
  • Derivati de formaldehida sau cloruri.
  • Parfumuri sintetice sau coloranti.

Eu am descoperit produsele Melvita la sfarsitul anului trecut in farmaciile Sensiblu. Mi-au placut, dar nu le-am dat multa importanta pana acum doua luni cand mi-am achizitionat laptele demachiant de trandafiri pe care l-ati vazut deja la produsele lunii iulie.

L-am indragit inca de la prima aplicare. Are o textura usoara, confortabila, delicata, un miros foarte placut, care m-a atras din prima clipa si este imbogatit cu lapte din seminte de trandafir. Imi curata foarte bine machiajul, chiar si cel waterproof (am incercat cu fondul de ten de la Shiseido) protejandu-mi in acelasi timp filmul hidrolipidic al pielii. Tenul ramane proaspat si catifelat, iar fata imi miroase de parca m-as fi parfumat.

Laptele demachiant Melvita contine extracte naturale de petale de trandafir salbatic si apa florala de trandafir pentru o hidratare profunda si pentru a prevenii uscarea pielii. Asa ca il pot folosi fara nici o problema si la iarna.

Este potrivit tuturor tipurilor de ten datorita texturii fine si a actiunii blande pe care o exercita la suprafata pielii. Este recomandat si pentru zona ochilor, dar eu la ochi nu l-am folosit deoarece imi este suficienta solutia micelara Bioderma – Sensibio H2O. Sunt totusi curioasa sa incerc si apa micelara de trandafiri Melvita despre care am auzit ca ar fi foarte buna.

Imi place sa aplic produsul cu ajutorul dischetelor de bumbac, dimineata in special, folosind miscari circulare, dar il puteti intinde si cu degetele daca va este mai usor.

Recipientul este din plastic cu pompita, foarte usor de folosit. Cam doua pompite imi sunt suficiente pentru a ma demachia.

Personal sunt incantata de performanta acestui produs, asa ca il voi mai cumpara pe viitor. Si mai am cateva pe lista printre care si apa florala extraordinara cu trandafir.

Pretul laptelui demachiant este de 56.82 lei pentru 200 ml. Termenul de valabillitate este foarte scurt, de numai 3 luni. Il puteti gasi exclusiv in farmaciile Sensiblu. Una dintre ele in care sigur au produse Melvita este cea din Sun Plaza.

INGREDIENTS : AQUA/WATER – CAPRYLIC/CAPRIC
TRIGLYCERIDE – ROSA DAMASCENA FLOWER WATER* –
GLYCERIN – GLYCERYL STEARATE CITRATE – HORDEUM
VULGARE EXTRACT* – HELIANTHUS ANNUUS
(SUNFLOWER) SEED OIL* – ROSA CANINA FLOWER
EXTRACT* – ROSA CANINA FRUIT OIL – ROSA GALLICA
FLOWER EXTRACT – ROSA DAMASCENA FLOWER OIL –
SCLEROTIUM GUM – LEVULINIC ACID – XANTHAN GUM
– SODIUM LEVULINATE – GLYCERYL STEARATE SE –
LECITHIN – POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE –
CINNAMIC ACID – GLYCERYL CAPRYLATE – GLYCERYL
STEARATE – TOCOPHEROL – SODIUM PHYTATE –
SODIUM BENZOATE – POTASSIUM SORBATE –
PARFUM/FRAGRANCE – GERANIOL** – CITRONELLOL**
– LINALOOL** – CITRAL** – LIMONENE**.
* ingrédients issus de l’agriculture biologique /
ingredients from organic farming
** constituants naturels du concentré aromatique /
natural components of fragrance

Ati incercat vreun produs Melvita?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de concurs.

6 thoughts on “Lapte demachiant cu trandafiri Melvita”

  1. e pentru prima oara cand aud de el ,nu lam incercat dar tare as vreau iubesc parfumul trandafirilor si cum acest demachiant contine apa si petala de trandafir ma face sal caut ..

Leave a Reply

