Most Wanted

Sunt cateva produse pe care mi le doresc de mult timp, dar pe care nu mi le-am cumparat nici pana acum. Ori pentru ca sunt foarte scumpe iar cand am avut ocazia sa le cumpar m-am razgandit si am ales altceva in locul lor, ori pentru ca sunt mai greu de gasit si tot asa, dar de uitat nu le-am uitat. Sunt prezenţe constante pe lista mea de dorinte.

Imi doresc de foarte mult timp o placa de par GHD, iar cand am avut ocazia sa mi-o cumpar, stateam in fata ei, uitandu-ma la ea si in ultimul moment m-am razgandit, mi-am zis ca voi gasi alta mai ieftina si la fel de buna. Daca ma intrebati acum o vreau in continuare.

La Mer Crème de la Mer este printre produsele pe care mi le doresc inca de foarte, foarte mult timp. Hidrateaza, reface structura pielii, are o textura foarte catifelata, iar mirosul ei face toti banii.

Ojele Deborah Lippmann. Inainte nu le gaseam in Bucuresti, iar acum abia ma abtin sa nu merg sa imi cumpar una macar. Pretul este cel care ma tine in loc, deocamdata.

Shu Uemura Art of Hair Essence Absolue Nourishing Protective Oil. Pana sa imi cumpar tratamentul Moroccanoil el era primul pe lista. Din pacate il gasesc mai greu, iar Moroccanoil imi place destul de mult incat sa il uit pentru moment.

Voi ce produse va doriti foarte mult si nu ati avut ocazia sa vi le cumparati?

Va pup si va mai astept!

Leave a Reply

