Things I loved this week

Ce faceti, fetelor? Eu sunt plecata de cateva zile din Bucuresti, iar acesta este un post programat!

Am zis sa va arat cateva lucruri pe care mi le-am dorit in aceasta saptamana. La unele inca ma mai gandesc si poate ca o sa mi le si cumpar.

Nars Highlighting Blush nuanta Albatross

Parfum Coco Noir de la Chanel

Dr. Andrew Weil for Origins – Mega-Mushroom Skin Relief Face Cleanser

Fond de ten Naked Skin de la Urban Decay

Messenger bag de la Zara

Voua ce va place mai mult?

Va pup si va mai astept! Un week-end frumos va doresc.

8 thoughts on “Things I loved this week”

  1. De unde ai gasit masca aceea Dr Weil? Ca am innebunit cat am cautat-o la un mom dat!
    Geanta e beton, am pus si eu ochii pe ea pe site dar nu am vazut-o in magazin ultima data cand am fost😦

  2. Apropo de Zara: am vazut de curand o geaca superba, cu tinte si m-am indragostit pe loc de ea. Si la 250 de euro am pus-o la loc pe umeras :))
    Cleanserul arata bine, doar ca Origins este peste bugetul meu😦

    1. Cred ca am vazut si eu una tot asa cu tinte care mi-a placut mult, dar din pacate sunt foarte scumpe, poate la reduceri daca le mai gasim sa fie mai ieftine.

Leave a Reply

