Cum imi ingrijesc buzele

Acord o atentie deosebita ingrijirii si protectiei buzelor mele. Nu imi place sa le vad uscate si crapate asa ca nu le neglijez niciodata.

Deoarece in zona lor nu sunt glande sebacee, ele sunt mai uscate si mai sensibile decat restul tenului si atunci au nevoie de o ingrijire mai atenta folosind produse corespunzatoare hidratante. Recomand si consumul a cel putin doi litri de apa pe zi daca puteti. Recunosc, eu nu reusesc nicidecum sa beau doi litri de apa intr-o zi. Dar ma chinui..

Ce produse au fost pe placul meu in aceasta vara:

Pentru a avea un aspect sanatos si placut, le curat regulat, cam o data sau de doua ori pe saptamana cu exfoliant; buzele au nevoie sa se regenereze, iar impuritatile si celule moarte trebuie indepartate.

Eu folosesc acum balsamul exfoliant vegan Bubblegum de la Lush. Il aplic pe buze cu degetul aratator si masez usor cam 30 de secunde. Clatesc apoi cu apa calduta.

Pe timpul verii si nu numai este necesar sa folosim un balsam de buze hranitor care sa aibe si factor de protectie. Aliatul meu este balsamul de buze hidratant Pharmaceris S cu SPF 25 ce contine unt de cocos si isi face treaba excelent. Dupa aplicare aspectul buzelor este mai fin si mai luminos. Este si o buna baza pentru machiajul buzelor si are o aroma foarte placuta. Il recomand.

Iar atunci cand ma grabesc si nu am timp sa ma dau cu ruj, folosesc balsamul Lip Fusion pentru un pic de luciu si o colorare naturala a buzelor. Imi place mult deoarece imi lasa buzele catifelate si moi la atingere. Este produsul pe care l-am folosit aproape toata vara. Are un miros un pic diferit, nu stiu cum sa-l descriu…este mai altfel, de flori de tei uscate, amestecate cu menta (asta este mirosul pe care mi-l imaginez eu :)).

Voi ce produse de buze preferati?

P.S. Ieri am primit si mostrele Paula’s Choice si abia astept sa le incerc zilele urmatoare. Sunt foarte curioasa daca o sa imi placa produsele.

Si apropo nuu uitati sa va inscrieti la concurs.

Va pup si va mai astept!!! O zi frumoasa!

4 thoughts on “Cum imi ingrijesc buzele”

Leave a Reply

