Sebastian Volupt Shampoo

Mi-am cumparat acest sampon de pe lookfantastic cand inca mai livrau si in Romania. Tot auzisem in stanga si in dreapta cat de bune sunt produsele SEBASTIAN Professional, nu am mai rezistat si astfel mi-am comandat primul meu sampon Sebastian-Volupt Shampoo.

Daca sunteti interesate, au adus produse Sebastian si in saloanele Gett’s sau le puteti comanda de pe BeautyBay.

Pana acum nu am gasit un sampon care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere asa ca sunt intr-o continua cautare🙂. Nici parul meu nu a fost disciplinat in ultimul timp si am ceva lucru cand incerc sa mi-l aranjez ajungand de cele mai multe ori sa il prind in coada.

Vreau sa va spun intai pasii pe care eu ii urmez atunci cand imi spal parul cam o data la trei-patru zile.

– inainte de spalare il perii bine in toate directiile sa nu ramana incurcat in nici un fel.

– apoi il ud foarte bine pentru ca samponul sa fie absorbit.

– samponul il torn intai in palma si apoi il pun pe par.

– repet samponarea, deci cam de doua ori aplic samponul la o spalare.

– apa cu care imi clatesc parul o potrivesc sa fie calduta spre rece.

–  la final aplic si balsam pe lungimea firului de par spre varfuri. Astept in jur de 5 minute…

– si apoi imi clatesc parul cu apa din abundenta.

Cam asa utilizez si acest sampon. Il masez pe parul umed pana cand obtin o spuma bogata, iar apoi il clatesc bine.

Am inceput sa-l folosesc inca de cand l-am primit si pana acum cand aproape s-a terminat. Am mai incercat din cand in cand si altceva, dar acesta a fost samponul de baza.

Dupa cum ii spune si numele este un sampon care ofera parului volum si dinamism. Nu am observat mai nimic in privinta aceasta.

In afara de faptul ca imi lasa un par mai moale si mai lucios nu am vazut o diferenta foarte mare cat timp l-am folosit.

Mirosul este cel al unui sampon folosit in saloanele de coafura, dar dupa ce parul se usuca nu il mai simt deloc pe par. Eu mi-as fi dorit sa miroasa un pic mai diferit si mirosul sa persiste ceva mai mult, dar nu ma deranjeaza nici asa cum este, compenseaza balsamul pe care il folosesc.:)

Ambalajul este negru cu scrisul argintiu si roz, dupa cum vedeti in poza si este usor de manevrat. Samponul curge prin partea de jos a tubului.

Mi-am dorit foarte mult sa imi placa acest sampon, dar nu m-a uimit in nici un fel la pretul pe care il are. Nu mi-a facut nici rau, nici bine. A fost ok. Ii mai sunt recunoscatoare ca nu mi-a facut nici matreata.

Cantitatea de 250 ml a fost suficienta pentru mine, mai ales ca nu a fost un produs de care sa fiu super incantata.

O sa mai incerc si alte sampoane SEBASTIAN Professional, dar la acesta nu cred ca o sa ma mai intorc, cel putin in viitorul apropiat.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Sebastian Volupt Shampoo”

Leave a Reply

