August Giveaway

Asa cum va anuntam pe pagina de facebook, zilele trecute am cumparat cu drag si pentru voi cateva produse de la Marionnaud.

Astazi dau startul unui concurs in care aveti sansa sa castigati o baza iluminatoare Essence, un blush Essence si un gloss Barry M (care mie imi place foarte mult).

Pentru a castiga aceste produse trebuie sa respectati cateva reguli:

1. Trebuie sa imi urmariti blogul (apasati butonul Follow din dreapta sus); este obligatoriu participarii la concurs.

2. Sa dati like paginii mele de facebook.

3. Sa dati share acestui concurs pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

4. Sa completati formularul de mai jos.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri imi puteti scrie. V-as ruga sa fiti foarte atente si sa indepliniti toate cerintele.

Concursul incepe astazi si va dura pana pe 31 august, inclusiv.

Va pup, va astept si mult noroc!!!

O seara buna!

4 thoughts on “August Giveaway”

Leave a Reply

