Balerinii

Desi vara e sezonul in care se poarta sandalutele, eu in ultimul timp am fost mai atrasa de balerini. Imi plac pentru ca sunt usori, comozi, versatili si ii pot purta fara probleme de dimineata pana seara. Am avut noroc si de modele care nu m-au jenat aproape deloc.

Chiar daca nu sunt foarte inalta, iar in trecut acesta era unu dintre motivele pentru care nu imi cumparam balerini, acum imi plac si ma simt prea bine in ei ca sa ma mai chinui pe tocuri intreaga zi.

Ultima pereche achizitionata este de la H&M. Mi-a placut foarte mult culoarea lor si cred ca merg de minune cu niste jeansi slim fit si un tricou alb. Nu am avut pana acum nici un model cu varful asa mai ascutit. Va plac?

Dar gandul meu tot la cei mouse flats de la Marc Jacobs este. Cu prima ocazie in care o sa ii gasesc cred ca o sa-i si cumpar🙂.

Va pup si va mai astept!!!

13 thoughts on “Balerinii”

  1. Tocmai ti.am descoperit blogul si m.am si abonat ca sa nu pierd nimic.

    Si mie imi plac foarte mult balerinii,mi se par perfecti pentru orice tinuta.
    Mi.ar placea sa iti vad toata colectia,ca sunt sigura ca ai mai multe perechi:*

    te astept pe noul meu blog:*

    https://darlyst.wordpress.com/

    Pe curand

  2. Si mie imi plac cei de la Marc Jacobs, dar eu ma gandeam sa imi iau unii simpli si tinte separat sa le lipsesc pe ei, ca am tot vazut tutoriale pe net. Tot nu-s mouse flats, dar asa, ca solutie de compromis ;))

Leave a Reply

