New Products

Astazi am zis sa va arat ce produse mi-am mai cumparat eu in ultimele zile. Nu vreau sa vorbesc despre ultima luna, stiu ca nu ma pot abtine de la cumparaturi si nu am ce sa fac🙂.

Asadar:

Am zis sa incerc noul deodorant de la Lady Speed Stick Clinical Protection conceput cu tehnologia “Tripla protectie” pentru a te proteja noaptea si ziua. Nu am mai avut de mult ceva de la Lady Speed Stick si sunt curioasa sa vad cat de eficient este. L-am luat din Real redus de la 17 ron la 12 ron.

Tratamentul Maroccanoil pe care mi-l doream inca de cand a aparut. Nu ma mai inteleg deloc cu parul meu si sper ca acest produs sa fie salvarea mea. Imi ingrijesc parul cu minimum de produse, dar cu acelea care conteaza si cred ca am facut o investite buna, mai ales la cat de mult am dat pe el😐. O sa vedem. L-am cumparat din salonul Getei Voinea din Baneasa Shopping City. S-ar putea sa fie disponibil si in salonul din Sun Plaza.

Solutia micelara Bioderma Sensibio H20 varianta de 100ml. Stiti ca sunt cea mai mare fana a solutiei micelare Bioderma, este demachiantul meu preferat, chiar primul meu post pe acest blog a fost despre ea. Cand am aflat ca au adus si la noi varianta de 100 ml nu m-am putut abtine sa nu mi-o cumpar, mai ales ca acum o pot lua cu mine oriunde plec. Si tot asa am descoperit si farmacia Tei care are cam toate produsele muuuult mai ieftine ( si pana acum este singura in care am vazut si noua varianta).

Eu pe cea de 500 de ml, pe care o am, o cumparasem din Centrofarm cu 69.50 de ron, iar aici este in jur de 45 de ron, cea de 250ml este in jur de 29 ron, iar pe aceasta de 100 ml am dat 14 ron. Este o diferenta destul de mare, mai ales daca o folosesti atat de des precum mine. Andreea pe tine cred ca o sa te intereseze🙂.

Si mi-am mai cuparat solutia pentru curatarea pensulelor Sephora Daily Makeup Brush Cleaner. Costa 27 ron in Sephora si are 60 ml. Eu imi spal in general pensulele cu samponul Nivea Baby care imi place foarte mult.

Ati incercat vreunul dintre aceste produse. Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp?

Va pup si va mai astept!!!

18 thoughts on “New Products”

  1. Trebuie sa imi spui cum este tratamentul Maroccanoil!!
    Am auzit si eu de el dar nu l-am incercat.
    Am fost saptamana trecuta in Baneasa Shopping City si tot am zis ca intru la Geta Voinea si am uitat😦

  2. Daca ar fi ceva mai in drumul meu, tare minunat ar fi! Eu le iau de la Bella Donna si dau vreo 50 de ron pe aia mare, deci diferenta n-ar fi chiar asa de uriasa🙂
    Pups!

    1. Faci o plimbare intr-o zi🙂. E foarte aglomerat, ca am vazut ca si la medicamente au pretul mai mic.
      Bella Donna nu am nici una prin zona, e bine si cu 50 oricum. Eu luam de la Centrofarm si Sensiblu ca aveam carduri, dar e foarte mare diferenta si nu se merita. Pup si eu.

      1. Este cam scump insa ma duc sa mi l iau si eu din Sun Plaza..sper sa il aiba si acolo..eu am parul cam gras si sper sa nu mi l iau si sa nu fie bun pt tipul meu de par..daca am ajuns sa dau 150 ron pe un ruj cred ca se merita daca e asa bun cum il lauda toata lumea…tu ai parul gras..normal sau uscat??produsele macadamia oil se gasesc pe undeva si pe la noi?ca vreau sa le incerc si pe alea..

  3. sa le folosesti cu placere! am avut si eu solutia pt curatat pensule de la sephora si mi-a placut mult:). sunt curioasa cum ti se va parea marrocanoil…ma tenteaza si pe mine:p

  4. A, am uitat: incearca lotiunea micelara de la Ivatherm, e un pic mai ieftina; mie mi-a placut, o s-o tradez pe Bioderma pentru o perioada🙂

  5. Lady speed-ul l-am incercat acum cateva luni (l-am si terminat intre timp) si mi-a placut.
    Bioderma imi iau intotdeauna 1+1, sunt promotii destul de des in Help sau Sensi si costa cam 45 lei (250 ml x 2).. nu stiu cum de ai gasit tu la 69.. n-as fi dat atat🙂. Sticla mica nu mi-as lua, pentru ca nu mi se pare avantajos – pentru calatorit, transfer in recipient mai mic🙂
    Sa le folosesti cu placere!

    1. Sa vad acum daca o sa imi placa:)
      Bioderma varianta la 500 de ml este 69 lei. Si la Sensiblu cam tot acesta este pretul.Eu cel putin asa stiu. Oferte nu prea prind ca daca imi iau 500 de ml ma tine destul de mult si pana nu mi se termina nu ma uit sa imi cumpar.Mie imi place sticluta mica, mereu ma plangeam ca nu pot sa o iau cu mine cand plecam pe undeva deoarece “butoiul” era prea mare. Asta este perfecta.
      Multumesc frumos.

Leave a Reply

