July Beauty Products

Mai este decat o luna din aceasta vara, eu mi-as mai dori inca trei luni daca s-ar putea, pentru ca iunie si iulie nici nu stiu cand au trecut. Sper ca august sa vina si cu cateva zile bune de vacanta, sa plec cat mai departe de caldura din Bucuresti, abia astept.

Si acum sa trecem la subiect🙂 ; ce produse am mai folosit eu in ultimul timp si mi-au placut.

1. Blush-ul pudra Pink Swoon de la M·A·C este unul dintre preferatele mele, are o culoare naturala foarte frumoasa si este foarte pigmentat. Atunci cand il port parca imi da un aer de prospetime, simplitate si romantism.

2. Crema colorata Murad Oil Free Sunblock Sheer Tint SPF15, pur si simplu o ador, a fost prietena mea cea mai buna in zilele acestea calduroase. O pot aplica si inaintea fondului de ten sau o pot lasa doar pe ea, in ambele variante tenul meu arata foarte bine.

3. Laptele demachiant de trandafiri Melvita, un demachiant usor si placut cu un miros proaspat de petale de trandafir salbatic. Este potrivit pentru fata si pentru ochi.

4. Apa florala de trandafir Melvita, o folosesc dupa demachiant pentru hidratarea, tonifierea si improspatarea pielii. Chiar sunt placut surprinsa de produsele Melvita. As mai vrea sa incerc apa extraordinara cu trandafir sau cu narcisa.

5. Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette, am folosit cam toate culorile in aceasta luna. Este o paleta foarte buna si ma bucur ca am investit in ea. Midnight 15 imi place, Chase, Tainted…. Acum o am si pe Naked 2 de care sunt si mai incantata.

Daca sunteti interesate paleta aniversara am mai vazut-o acum la reducere in Sephora Mall Plazza.

6. Aqua Smoky Lash de la Make Up For Ever imi place sa il folosesc atunci cand este foarte cald afara, nu se intinde, nu imi raman urme de la el si se pastreaza foarte bine intreaga zi.

7. Creion de buze de la M·A·C nuanta Dervish peste care aplicam un gloss simplu. Ruj nu am mai folosit mai deloc.

Si cam acestea sunt produsele acestei luni care tocmai s-a incheiat.

V-ar interesa ca pe viitor sa includ in lista de preferate si produsele pentru par si cele pentru corp?

Va pup si va mai astept!!

6 thoughts on “July Beauty Products”

  1. interesante produse. ma gandeam si eu sa imi iau UD, dar am book of shadows 4 si parca nu imi vine sa mai iau inca una, mai ales ca in ultima vreme nu ma mai machiez prea mult.

    1. Da, stiu ca parca citisem la tine despre ea, la produsele preferate ale lunii iunie, daca nu ma insel. Si Book of Shadows IV e frumoasa, daca mai vrei sa iti mai iei una iti sugerez Naked 2. Eu nu o sa mai imi cumpar prea curand alta paleta de farduri.

  2. Sterge repede pontul despre paleta universara ca sa apuc sa mi-o iau si eu :))
    Asa de tare mi-am dorit-o intr-o perioada si apoi cand am vazut-o in Sephora la reducere, nu mi-am mai luat-o pentru ca… am investit in altceva, nu mai stiu exact in ce. Dar acum iar o vreau! In afara de rozul ala puternic, as purta toate nuantele din ea.

    Nu am incercat nici un produs de la Melvita pana acum, dar imi inspira foarte multa incredere, si rar simt treaba asta din partea unui brand. O sa ma uit mai atent, cred ca in Plafar le-am zarit, sa vad ce ma atrage.

    Si da, mie mi-ar placea sa incluzi si produsele pentru par si corp.

    1. Bine, hai ca sterg🙂.
      Merge si rozul puternic amestecat asa frumos cu altceva, eu l-am folosit si pe el si imi place.
      Nici eu nu incercasem, dar acum pot sa spun ca imi plac. Mai vreau sa imi iau apa extraordinara cu trandafir. Produsele lor le gasesti in farmaciile Sensiblu; unde nu are Apivita are Melvita.
      Atunci asa o sa fac de luna viitoare. pup

Leave a Reply

