Ce autobronzante folosesc…

Nu imi place sa stau foarte mult la soare, dar imi place sa fiu bronzata, mai ales pe timpul verii. La solar nu merg, ma incanta in schimb bronzarea cu DHA, dar inca nu am incercat-o. Pana atunci ma bucur sa folosesc produse autobronzante pentru a masca pielea mea alb-palida si a obtine un bronz usor, aramiu si natural.

Preferata mea este spuma autobronzanta de la St. Tropez, cea mai buna din tot ce am incercat eu, dar este cam scumpa din pacate. Miroase frumos, are o textura delicata si este foarte eficienta. Acum o puteti cumpara la oferta de pe BeautyBay.

Un alt produs care imi place este gelul autobronzant Melvita Prosun, un gel-crema cu bronzare progresiva intensificind culoarea cu fie­care aplicare, imi place ca are o textura foarte fina si ca nu lasa urme sau pete.

Ce m-a facut sa il cumpar a fost mirosul delicios de vanilie si continutul de uleiuri din nuca de cocos, palmier si sofran, dar dupa aplicare parca mirosul nu mai este asa de incantator. Te poti da cu el atat pe fata cat si pe corp. Cantitatea de 150 ml mi se pare cam putina pentru a il folosi de mai multe ori pe intreg corpul, mai ales ca are si un pret destul de mare, de 99 lei. Il gasiti in farmaciile SensiBlu.

Spray-ul Photoderm Autobronzant este cel mai accesibil si cel mai ieftin dintre cele trei. Imi place ca se usuca foarte rapid, nu curge si il pot aplica foarte usor din orice pozitie datorita flaconului cu aerosoli. Trebuie sa fiu un pic atenta atunci cand il intind deoarece se poate intampla sa iasa mai inchis in unele portiuni ale pielii. Creeaza un bronz natural si durabil. L-am cumparat de la Farmacia Tei cu 32 de lei.

Inainte de aplicarea oricarui produs pregatesc mereu pielea prin exfoliere si hidratare.

Voi ce autobronzante preferati?

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Ce autobronzante folosesc…”

  1. St.Tropez e si preferatul meu, desi parca imi place putin mai mult cel sub forma de lotiune decat spuma…inca nu m-am hotarat :))
    Urmatorul pe lista e cel de la Melvita, vroiam demult sa il incerc pentru ca am inteles ca nu are DHA si sunt curioasa cat de eficient poate fi fara. Acum ca ai zis tu ca e bun sunt si mai curioasa sa il incerc.

    1. Nu am avut lotiune, dar o sa incerc si asa🙂. Cel de la Melvita este fara DHA, da, contine in schimb Erythrulose, un ingredient natural, un derivat natural al trestiei de zahar care ajuta procesul de bronzare.

Leave a Reply

