Dior Golden Jungle Collection

Dior este unul dintre brandurile care imi taie respiratia ori de cate ori lanseaza o colectie noua de machiaj. Pentru aceasta toamna ne propune colectia Golden Jungle care mie mi se pare foarte frumoasa, este sofisticata, eleganta si plina de farmec. Animal-print-ul, lait-motivul acestei colectii se regaseste peste tot.

Noutatea sezonului o reprezinta verdele, mai bine zis verdele-kaki. O culoare care mie mi se potriveste si care imi scoate foarte bine ochii in evidenta.

Colectia va fi disponibila in magazine din luna august.

Eu, una, nu as fi in stare sa-mi aleg un singur produs, m-as lasa tentata de toate, asa ca am zis sa va arat si voua poate veniti cu ceva sugestii.🙂

Va place noua colectie Dior?

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Dior Golden Jungle Collection”

  1. Pfff lacurile de unghii imi plac in mod deosebit, sper sa mai scoata si alte branduri mai accesibile ceva “dupes” dupa ele ca sunt beton culorile!

Leave a Reply

