L’Oréal 001 Snow in Megeve

In miezul verii eu am ales sa imi fac unghiile cu o oja alba ca zapada. Este vorba de lacul de unghii L’Oreal Color Riche Le Vernis nuanta 001 Snow in Megeve.

Mi-a placut mult cand am vazut-o in magazin, este un alb intens si am zis ca va fi ideala si pentru un french. Din pacate are pensula cam mare, asa ca pentru french nu imi este de ajutor.

Se intinde frumos pe unghii, am incercat sa o aplic si in doua straturi, dar se vedea cu bulbuci( :)cum imi place mie sa le spun). De rezistenta nu prea am fost incantata, a sarit destul de repede la varfuri, dar culoarea imi place mult si se usuca si repede.

Pretul ei este 14 lei.

Va place sa purtati oja alba pe unghii?

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “L’Oréal 001 Snow in Megeve”

  1. Bulbucii am tras eu concluzia ca sunt de la caldura. SI eu am oja L;oreal din gama asta si imi place ca se usuca repede, dar mi se pare ca evidentiaza dungiile de pe unghii, fiind asa lichida si cu uscare rapida🙂

Leave a Reply

