Mini Make-up Bag

Voi fi plecata cateva zile din Bucuresti intr-o mini-vacanta asa ca m-am gandit sa va arat care sunt cosmeticele esentiale pentru mini-calatoria mea.

Fiind vorba de o perioada scurta de timp o sa aleg numai produse de care chiar am nevoie si mai ales cele care imi sunt de ajutor. Nu vreau sa fac experimente, iau cu mine doar ce folosesc in mod constant pentru a fi sigura ca imi fac bine si ca nu o sa am nici un fel de problema care sa imi incurce planurile.

  1. Nu putea sa lipseasca iluminatorul meu preferat Shell de la MAC.
  2. Serumul de fata de la Lancome Génifique Activateur de Jeunesse. Este o mostra pe care am primit-o de la Sephora si am zis ca e momentul perfect sa o incerc pentru cateva zile.
  3. Demachiantul Mario Badescu Glycolic Foaming Cleanser, este tot o mostra. L-am folosit acum ceva timp si mi-a placut.
  4. Murad Oil Free Sunblock Sheer Tint SPF15 – este o crema colorata cu protectie UV foarte potrivita pentru aceasta perioada. Mie imi place foarte, foarte mult pentru ca absoarbe excesul de sebum, are o textura catifelata, translucida, care imbraca tenul in cel mai fin, dar eficient strat si nu in ultimul rand imi ofera si protectie. Se absoarbe imediat si se adapteaza foarte bine oricarui tip de piele.
  5. Urban Decay 24/7 Concealer – este unul dintre dintre preferatele mele si nu puteam sa nu il iau cu mine. Este cremos si usor si eu il ador.
  6. LipFusion Balsam Solid Pentru Îngrijirea Buzelor cu SPF 15 nuanta Bitten – pe care l-am primit cadou la comanda care am facut-o pe StrawberryNet. Imi tine buzele hidratate şi protejate. Il pot folosi in acelasi timp si ca blush.

Si cam astea sunt toate produsele de make-up pe care le iau cu mine. Nu cred ca voi avea foarte mult timp la dispozitie, dar de un machiaj superminimal imi fac timp.🙂

Voi ce mi-ati mai recomanda sa pun in mini-trusa de make-up?

Va pup si va mai astept!!!

Leave a Reply

