M.A.C Prep & Prime Skin Refined Zone Treatment Soin

Mi-am cumparat acest produs la sfarsitul verii trecute deoarece Prep + Prime Skin pe care il foloseam inainte mi se terminase si era momentul oportun sa mai incerc si altceva.

M-a incantat faptul ca este un produs-tratament, fara ulei, care controleaza sebumul si pastreaza tenul fara luciu, cat mai multe ore si ca ar micsora vizibil porii. Eu am un ten mixt, asa ca l-am cumparat.

Este recomandat sa fie aplicat in fiecare zi dupa crema hidratanta preferata in zona T si inaintea folosirii fondului de ten.

Imi place la el faptul ca se usuca instantaneu, intr-o secunda, poti aplica fondul de ten imediat si creeaza un aspect mat si natural la nivelul pielii.

Mie nu mi-a redus marimea porilor sau cel putin eu nu am vazut vreo diferenta in acest sens, dar mi-a lasat nasul neted si fin la atingere.🙂 Desi nu tine luciul sub control intreaga zi, mai ales la ce zile caniculare au fost, isi face treaba bine pentru cateva ore.

Are  o formula de gel-balsam-crema, nu am nevoie decat de o cantitate foarte mica de produs pentru aplicare si il intind foarte usor cu degetele. Nu am incercat niciodata sa ma dau cu el pe intreaga fata si nici nu cred ca este recomandat.

Mirosul pe care il are imi cam displace, dar e bine ca dispare dupa aplicare.

Mai am si acum din el, recunosc ca nu l-am folosit in mod constant, dar trebuie sa il termin deoarece in septembrie imi expira.

Imi place cutiuta in care vine ambalat, e cu sclipici colorat si dupa cum vedeti nici acum nu am aruncat-o. In general eu pastrez si cutiile in care vin ambalate produsele pentru ca mi-e greu sa ma despart de ele.

Nu am devenit nici cea mai mare fana a lui, Prep + Prime Skin mi-a placut un picut mai mult, dar nu pot sa spun ca am fost dezamagita de el. Este ok din toate punctele de vedere.

Nu mai stiu sigur cat a costat, cred ca in jur de 100 lei. L-am achizitionat din magazinul M.A.C din Baneasa Shoping City.

Ce alt primer imi recomandati? Se pare ca eu nu am noroc in a alege un astfel de produs care sa imi placa 100%. Dintre toate pe care le-am incercat pana acum nu am putut spune de nici unul ca da, acesta este preferatul meu.

 

Va pup si va mai astept!!!O seara frumoasa!

5 thoughts on “M.A.C Prep & Prime Skin Refined Zone Treatment Soin”

  1. si eu vreau demult sa incerc primerul de la mac, am auzit lucruri f bune despre el, deci recomanzi varianta clasica? si sunt curioasa daca peste primer, la modul ideal se foloseste si iluminatorul acela? am vazut cateva produse interesante🙂

  2. Mie mi-a placut Prime Time de la Bare Minerals, se gaseste si in varianta travel daca vrei sa-l incerci. Eu il am pe cel clasic, acum am vazut ca au scos si unul special pt. ten gras. Nu-mi micsoreaza porii forever, dar aplicat ii umple cumva, si atunci cand il port chiar nu se vad, fdt se aplica excelent si rezista pe ten intre 6 si 8 ore. Nu mai tin minte pretul, dar oricum nu e unul prohibitiv.

  3. Eu mi-am luat acum pe cel Sephora. E la reducere si doar 25 de lei si are tot 15 ml.
    Nu l-am folosit inca, dar am citit review-uri pozitive despre el, asa ca am zis sa-l testez si eu.

Leave a Reply

