NOTD Flormar 446

Mi-am cumparat aceasta oja acum vreo doua luni si nu am folosit-o niciodata pana in aceasta saptamana in care mi-am amintit de ea. Face parte din colectia Flormar Spring&Summer 2012 si este la pretul de 8 lei (apropo am vazut ca au scumpit si celelalte oje, acum sunt 7 lei :))

Imi place culoarea, este un fel de albastru-movuliu, este lucioasa si mi s-a parut si destul de rezistenta. S-a vazut foarte bine primele 4 zile si acum o mai am pe unghii, dar este un pic zgariata si a sarit in unele colturi. Nuanta este potrivita, atat pentru manichiura, cat si pentru pedichiura.

Am aplicat-o intr-un singur strat si cred ca se vede foarte bine asa.

Ati incercat vreo oja din colectia 2012? Eu am mai vazut cateva nuante frumoase.

Si la final anunt castigatoarea fardului de la Pupa care este:

Felicitari Adina-Mirabela Gavriloi. Trimite-mi un mail cu datele tale pe darlyst.ro@gmail.com.

Va pup si va mai astept!!!O seara frumoasa!

8 thoughts on “NOTD Flormar 446”

  1. si eu am oja si o ador!intradevar este perfecta dintr-un singur strat:)
    mie imi rezista perfect o saptamana😀
    ai dreptate inainte ojele erau 6 lei dar acum le-au facut 7 lei..oricum mi se pare un pret accesibil pt o calitate foarte buna!

    1. Da, eu cam cu toate ojele ma dau intr-un singur strat deoarece nu prea am stare sa astept sa se usuce:). La B inainte erau 6 lei, asa tin minte, sper sa nu ma insel.

  2. pff, e chiar superba nuanta!! eu n-am incercat niciuna din noua colectie. Nu prea dau de standul lor ca e in |Carrefour si nu prea il frecventez🙂

    1. Da si mie mi-a placut. Eu cam imi cumpar de la ei deoarece sunt ieftine si sunt si bune.In B cam dai prin toate mall-urile de standurile lor🙂

Leave a Reply

